ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شمسایی: خدا را شکر در مهمترین مسابقات عمرم با تیم‌های قدرتمندی هم‌گروه شدم/ این رقابت‌ها آینده مرا تضمین می‌کند


وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص هم گروهی تاسیسات دریایی با تیم‌های بارسلونای اسپانیا دینامو مسکوی روسیه و کارلوس باربوسا برزیل اظهار داشت: خدا را شکر با بهترین تیم‌های دنیا هم گروه شده ایم و این می‌تواند محک بسیار جدی برای ما باشد با توجه به اینکه در شروع دوران مربیگری خود هستم حضور در این مسابقات قطعا آیند مرا تضمین خواهد کرد. برد و باخت اهمیتی ندارد بلکه تجربه و حضور در این مسابقات مهم است.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که در این دوره از مسابقات حضور دارند بازیکنانی از کشورهای مختلف دارند که این می‌تواند پوئن بسیار مثبتی برای ما باشد. این مسابقات برای اولین بار است که برگزار می شود و کشور قطر هم می‌خواهد نشان بدهد که توانایی برگزاری مسابقات در سطوح بالا را دارد. این مسابقات مهمترین رقابت‌های طول تاریخ ورزشی من خواهد بود.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد  اینکه هدفش در مسابقات جام باشگاه‌های جهان چیست خاطرنشان کرد: هدف اول ما جام باشگاه های آسیاست. با توجه به اینکه جام باشگاه‌های جهان به صورت آزمایشی رسمی برگزار می‌شود ما فقط می‌خواهیم خود را در این مسابقات محک خوبی بزنیم. با توجه به اینکه تغییر و تحولات زیادی خواهیم داشت و احتمال دارد بازیکنان زیادی به توافق نرسیم با یک مجموعه جدید وارد رقابت‌ها می‌شویم که به پروسه کاری من آشنا نیستند و زمان می‌برد که بخواهیم با هم هماهنگ شویم.

شمسایی در مورد اینکه با کدام یک از بازیکنان به توافق رسیده‌اند و آیا ملی پوشان را حفظ خواهد کرد یا خیر خاطرنشان کرد: من با اصغر حسن‌زاده و محمد کشاورز صحبت کرده‌ام و در مورد بودجه هم حرف زده‌ایم که حالا قرار است آن‌ها پاسخ بدهند و ماندنشان در تیم را به خودشان سپرده‌ام. پیشنهاد باشگاه را به کشاورز گفته‌ام و حالا قرار است او ظرف یکی دو روز آینده جواب بدهد.

وی در مورد زمان شروع تمرینات تاسیسات گفت: ما نهایتا باید تا 10 روز دیگر تمرینات را آغاز کنیم تا بتوانیم با قدرت در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد اینکه آیا قول قهرمانی در سال آینده را می‌دهد یا خیر تاکید کرد: خیر، به هیچ عنوان قول قهرمانی نمی دهم سال گذشته قول دو جام دادم که کسب کردیم امسال برای اعاده حیثیت وارد میدان خواهیم شد و به دنبال برپایی بازی روان و زیبا هستیم.

وی در مورد سفرش به دبی و مذاکراتی که با بازیکنان برزیلی داشته گفت: سفر من به دبی برای کارهای شخصی‌ام بود و بحث مذاکره با بازیکنان برزیلی مربوط به یکی از دوستانمان می شود که آن‌را دنبال می‌کند به هر حال آوردن بازیکنان خارجی سخت است و ما تلاش می‌کنیم که بهترین نفرات را جذب کنیم.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
هلالی:شکر خدا که لطف تو دست مرا گرفت / مهرت میان این دل دیوا