سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ممکن است بزودی نسخه‌ پیش‌نمایش از اندروید N برای دیگر دستگاه‌های غیر نکسوسی نیز عرضه شود


ممکن است بزودی نسخه‌ پیش‌نمایش از اندروید N برای دیگر دستگاه‌های غیر نکسوسی نیز عرضه شودترنجی/ باید در این حد زرنگ باشید که بتوانید به صورت تصادفی به سراغ صفحه دانلود نسخه پیش نمایش از اندروید N بروید و سپس در میان کد‌های HTML کدی ببینید که بتواند سر تیتر اخبار شود. بر اساس صحبت‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی Reddit، گوگل در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه پیش‌نمایش از اندروید N در دستگاه های غیر نکسوسی است. یعنی پرچمداران شرکت‌هایی چون سامسونگ، سونی، الجی و یا دیگر برند ها بتوانند به نسخه خام از اندروید مهاجرت کنند! در ادامه همراه باشید.

در ماه گذشته بود که گوگل نسخه‌ پیش‌نمایش از اندروید بعدی را به نام اندروید N عرضه کرد. برای شما از نحوه نصب راحت این نسخه بر روی دستگاه نکسوس 6P گفتیم و تمام ویژگی‌های جدید آن را با هم بررسی کردیم. اما اگر شما به صفحه دانلود این نسخه (Android N Preview) بروید و سپس سورس صفحه را مشاهده کنید، در یک تب جدید به عنوان ویژگی‌های تازه پیامی به صورت کامنت که قابل مشاهده در خود صفحه نیست، دیده می‌شود. با توجه به این صحبت می‌توان گفت گوگل در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه پیش‌نمایش از اندروید N برای دستگاه‌های غیر نکسوسی است. به زبان دیگر، شما می‌تواند بر روی دستگاه اندرویدی پرچمدار خود اندروید خالص را نصب کنید آن هم به صورت OTA !

این خیلی عجیب خواهد بود که فرضا شما بتوانید بر روی دستگاه پرچمدار شرکت سامسونگ، سونی، الجی یا اچ تی سی به سراغ نصب اندروید N به صورت خالص و به صورت OTA بروید. یعنی عملا از رابط گرافیکی در نظر گرفته شده به صورت رسمی خارج شده و اکوسیستم خود را خالص تر کنید! ممکن است این کار به صورت یک پروژه سری در پیش گرفته شده باشد و در هر صورت بد نیست اگر این انتخاب برای کاربر وجود داشته باشد. شاید بر فرض من دستگاه الجی را دوست داشته باشم اما ترجیح بدهم صرفا از اندروید خالص استفاده کنم. این موضوع توسط دیگر شرکت‌ها اصلا تایید و یا بیان نشده است پس باید منتشر خبری رسمی تر از آن باشیم.
نصب به صورت OTA خیلی کار را ساده کرده است. با ثبت نام در سایت گوگل بلافاصله آپدیت عرضه می شود و می توان بدون فلش کردن دستگاه آخرین نسخه اندروید را نصب کرد. نظر شما چیست؟ آیا این کار عملی خواهد شد؟ آیا شما به سراغ نصب آن می‌روید؟



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
نگاهی نزدیک به نسخه پیش نمایش نهایی اندروید ۵.۰