سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ حمله 4 اراذل و اوباش به مرد میوه فروش در مشهد


حوادث/ حمله 4 اراذل و اوباش به مرد میوه فروش در مشهدمیزان/ جانشین رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت:چهار اراذل و اوباش که با حمله به یک میوه فروشی در مشهد صاحب مغازه و مشتریانش را مجروح کرده بودند،شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بیدمشکی گفت: چهارم فروردین امسال چهار اراذل و اوباش با حمله به یک مغازه میوه فروشی در یکی از محلات مشهد صاحب مغازه و سه نفر دیگر را به شدت با چاقو و چوب مجروح کرده و سپس با ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی از محل فرار کردند.
وی ادامه داد: با توجه به ایجاد نا امنی در میان مردم محله، بلافاصله ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد وارد عمل شده و موفق شدند سرانجام روز گذشته چهار اراذل و اوباش که موجب نا امنی و ضرب و جرح شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، چهار متهم به نام های علی25 ساله، مجید 26 ساله،مهدی 26 ساله و احمد 27 ساله علت درگیری با مرد میوه فروش را اختلافات حساب اعلام کردند.
بیدمشکی با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان فراری متهمان ادامه دارد، گفت: پلیس اجازه نمی دهد که پایتخت معنوی ایران به جولانگاه اراذل و اوباش تبدیل شود با این افراد به شدت برخورد می کنیم.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
حوادث ایران - حمله گروهی اراذل و اوباش به خانواده ها