فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره مُد و لباس اسلامی در شهرضا افتتاح شد


دبیر برگزاری این جشنواره روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه آن که در محل تالار سرو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا برگزار شد، گفت: این جشنواره در سه بخش نمایشگاهی، فروشگاهی و برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با لباس فعالیت می کند.
فاطمه شایان تصریح کرد: در بخش نمایشگاهی برترین طراحان مد و لباس شهرستان طرح های جدید ایرانی، اسلامی خود را به نمایش گذاشته اند و در قسمت فروشگاه نیز اقلام و ملزومات حجاب اسلامی شامل چادر، مانتو و مقنعه عرضه می شود .
شایان افزود: در طول برپایی این جشنواره کارگاه های آموزشی مرتبط با لباس شامل کارگاه رنگ آمیزی روی لباس و پارچه، قلاب دوزی روی لباس و دوخت چادر قجری برای عموم بازدیدکنندگان به صورت رایگان برگزار می شود.
وی اهداف برگزاری این جشنواره را ایجاد انگیزه، حمایت از تولید آثار و اشاعه پوشش مبتنی بر فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی- اسلامی و همچنین تامین نیاز و ذائقه مصرف کنندگان عنوان کرد.
سرپرست امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرضا تصریح کرد: غرب فعالیت زیادی در زمینه طراحی لباس های نامناسب و ترویج پوشش های زننده با استفاده از فطرت زیبایی طلبی بانوان جامعه دارد لذا باید بستری برای نشان دادن فرهنگ غنی کشور در پوشش و مدهای ایرانی اسلامی فراهم شود.
در مراسم افتتاحیه این جشنواره، زینب اختری دکترای تخصصی فیزیولوژی و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات علوم و اعصاب دانشگاه بقیه الله(عج) به بررسی نقش پوشش بر عملکرد مغز از دیدگاه نوروبیولوژیک پرداخت.
این جشنواره تا 23 بهمن از ساعت 9 صبح الی 8 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.
شهرستان شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/6027/7144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نظر اسلام در مورد مُد جدید لباس