سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احتمالاً گوشی شیائومی MI 5 در فوریه عرضه خواهد شد


احتمالاً گوشی شیائومی MI 5 در فوریه عرضه خواهد شد

بعد از همایش شیاومی در ۲۴ نوامبر که در طی آن این شرکت از گوشی های ردمی نوت ۳ و می پد ۲ پرده برداری کرد و در کنار این پرده برداری مدیر عامل شیائومی مختصری راجع به گوشی می ۵ توضیح داد.

عصر تکنولوژی/ بعد از همایش شیاومی در ۲۴ نوامبر که در طی آن این شرکت از گوشی های ردمی نوت ۳ و می پد ۲ پرده برداری کرد و در کنار این پرده برداری مدیر عامل شیائومی مختصری راجع به گوشی می ۵ توضیح داد. حدود ۱۶ ماه از عرضه ی آخرین پرچمدار شیائومی یعنی می ۴ می گذرد ولی هنوز خبری از شیائومی می ۵ نیست. برخلاف بسیاری از شرکت های تولید کننده ی گوشی هوشمند شیائومی برای تولید هر گوشی پرچمدار خود حدود ۱۲ تا ۱۶ ماه زمان می خواهد.

این چارچوب زمانی نشان گر این است که بالاخره تولید گوشی شیائومی می ۵ نزدیک است و به زودی راهی بازار می شود. مدیر عامل این شرکت همچنین گفت که او در حال حاضر از این گوشی استفاده می کند و استفاده از آن بسیار لذت بخش است. اما اگر بخواهیم دقیق تر راجع به عرضه ی گوشی صحبت کنیم شیائومی قصد دارد بعد از برگزاری جشن بهاره ی کشور که در ماه فوریه برگزار می شود آن را عرضه کند. به نظر می رسد که تعداد زیادی از این گوشی در ابتدا عرضه خواهد شد چرا که احتمالاً تقاضای آن زیاد خواهد بود.

مشخصات شایعه شده راجع به این گوشی شامل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ آن می باشد. قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده ی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیمی آدرنو ۵۳۰، تامین می شود. گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.

هنوز اخباری راجع به اینکه آیا این گوشی پرچمدار شیائومی مانند دو مدل دیگر آن که تاییدیه FCC را دریافت کرده اند در آمریکا عرضه خواهد شد یا خیر. شیائومی برای افزایش محدوده ی عرضه ی محصولاتش تاییدیه FCC گوشی های شیائومی می ۴ و ردمی نوت ۲ را دریافت کرده است تا بتواند در آمریکا نیز آن ها را عرضه کند.


ویدیو مرتبط :
گوشی قدرتمند شیائومی Mi-3