سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با حمله به سفارت سعودی، شهادت آیت الله نمر تحت الشعاع قرار گرفت / این کار کاملا بدون تفکر و غیرعقلانی بود / شاید عوامل نفوذی حرکت علیه سفارت را طراحی کرده باشند


وزیر دادگستری گفت: با توجه به فرمایشات و تذکرات دائمی مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، حرکت اخیر علیه سفارت کشور عربستان سعودی می تواند توسط عوامل نفوذی طراحی و پشتیبانی شده باشد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر دادگستری گفت: با توجه به فرمایشات و تذکرات دائمی مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، حرکت اخیر علیه سفارت کشور عربستان سعودی می تواند توسط عوامل نفوذی طراحی و پشتیبانی شده باشد.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری صبح امروز در ادامه جلسه تفسیر قرآن در جمع مسئولین و کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی، در بیاناتی اقدام وحشیانه عربستان در اعدام شیخ نمر را به شدت محکوم کرد.

وزیر دادگستری با ابراز تاسف از اینکه هر روز شاهد مصیبتی در بین امت اسلامی هستیم اظهار داشت: اتفاقات تلخی که با بدترین وضع و خبیثانه ترین رفتار غیر انسانی رخ می دهند، بسیار دردناک و مایه تاسف امت اسلامی است.

وی با اشاره به اعدام شیخ نمر از سوی حکومت آل سعود گفت: «این جنایت تلخ و وحشیانه، غیر قابل گذشت بوده و خداوند از خون به ناحق ریخته شده مظلوم نمی گذرد و این جنایت دامن آنها را خواهد گرفت».

پورمحمدی در این باره افزود: کسانی که دست به چنین جنایاتی می زنند نشان داده اند که به دنبال اعمال و رفتار ناشایست و ظالمانه بوده و از اسلام بویی نبرده اند و هیچ حرمتی برای مسلمانان قائل نیستند.

وی کشتار شیعیان و تخریب مساجد آنان در نیجریه را به عنوان نمونه ای دیگر از وجود توطئه ای آشکار و سازمان یافته توصیف کرده و تصریح کرد: مخالفین اسلام و ایادی منافق آنان در حال جنگ علنی با مسلمین بوده و با فتنه انگیزی و صرف هزینه های گزاف از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند؛ چنانکه در مورد عراق، سوریه، یمن و بحرین نیز شاهد چنین اقداماتی هستیم.

وزیر دادگستری در ادامه ضمن ابراز ناخرسندی از اقدام گروه محدودی در حمله به سفارت عربستان سعودی در تهران و مشهد گفت: «باید بدانیم که لطف خداوند شامل حال ماست و وعده نصرت الهی حتمی است، بنابراین باید صبور بوده و در راه خود ثابت قدم باشیم و با فرصت شناسی و موقعیت سنجی صحیح، از مسلمین دفاع کنیم؛ نه اینکه با دست زدن به اقدامات بدون تفکر و عقلانیت، راه را برای سوء استفاده دشمن هموار کنیم».

وی همچنین تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که احساسات بر تفکر غلبه کند چرا که نتیجه آن حتما به نفع ما نخواهد بود؛ همانطور که در حادثه اخیر شاهد بودیم، شهادت آیت الله نمر تحت الشعاع قرار گرفته است.

پورمحمدی در این رابطه اضافه کرد: با توجه به فرمایشات و تذکرات دائمی مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، حرکت اخیر علیه سفارت کشور عربستان سعودی می تواند توسط عوامل نفوذی طراحی و پشتیبانی شده باشد.


ویدیو مرتبط :
اعتراض به حکم آیت الله نمر جلوی سفارت سعودی