سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ورود اولین گروه از نظامیان ارتش سوریه به فرودگاه مرج السلطان+نقشه


خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سوریه گزارش داد اولین گروه از نیروهای ارتش سوریه وارد فرودگاه مرج السلطان شدند.

بر اساس این گزارش، پیش از ورود نیروهای ارتش به فرودگاه مرج السلطان، درگیری‌های شدیدی میان ارتش و گروه‌های تروریستی درحومه دمشق رخداد.

نیروهای ارتش در حال حاضر به پیشروی وانهدام تونل‌های حفر شده از سوی تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا فرودگاه مرج السلطان را به طور کامل پاکسازی کنند.

ادامه عملیات موفقیت‌آمیز ارتش سوریه در حومه حلب و دو عملیات منحصر به فرد در حومه دوما

خبرنگار تسنیم از سوریه گزارش داد نیروهای ارتش سوریه به پیروزی‌های خود در حومه حلب ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه پس از در هم کوبیدن آخرین مواضع تروریست‌های داعشی، روستای عربید در غرب فرودگاه نظامی کویرس در حومه حلب را پاکسازی کردند. این در حالی است که عملیات ارتش سوریه برای تامین امنیت کامل اطراف فرودگاه کویرس ادامه دارد.

خبر دیگر این‌که 150 تروریست گروه موسوم به نورالدین الزنکی به همراه تجهیزات جنگی خود با جبهه تروریستی النصره در حلب بیعت کردند.

یک منبع نظامی نیز به خبرنگار تسنیم در دمشق گفت نیروهای دفاع مردمی در یک عملیات منحصر به فرد در اطراف شهر دوما در غوطه شرقی، دو تک تیرانداز را کشتند.

همچنین یک یگان از نیروهای ارتش با زیر نظر گرفتن گروهی از تروریست‌های وابسته به گروه موسوم به جیش الاسلام که از یکی از تونل‌های خود در مزارع عالیه در نزدیکی دوما خارج شده بودند، این تونل را بمب‌گذاری کردند و هنگام بازگشت تروریست‌ها، این تونل را منفجر کرده و تمام تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیشروی ارتش سوریه به طرف فرودگاه مرج السلطان غوطه شرقی