سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر بکهام درباره میزبانی قطر و روسیه


دیوید بکهام فوتبالیست مشهور انگلیسی که جزو کمپین و از جمله افرادی بود که برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ برای انگلیس تلاش می‌کردند، در پاسخ به این پرسش که همه بازداشت‌های اخیر آیا به این معنی است که می‌توان به کسب عنوان میزبانی ۲۰۱۸ برای انگلیس امیدوار بود؟، گفت: نه. این فقط به معنی افشاگری این رسوایی و سر فرود آوردن این مقامات است. اما با این مساله به چند روش می‌شود برخورد کرد و به نظرم باید با تماشای بازی‌ها، از همه این فساد فاصله گرفت. همه این چیزها نفرت انگیز و ویرانگرانه است.

به گزارش دیلی میل، در حالی که ۱۶ نفر از ۲۴ عضو کمیته انتخاب فیفا اکنون زیر سوال یا بازداشت هستند و از کار خود معلق شده‌اند، بکهام تاکید کرد روسیه و قطر باید کار خودشان را انجام دهند.

مهاجم سابق منچستر یونایتد گفت: چه انتخاب آنها بر مبنای فساد بوده باشد چه نه، این دو کشور انتخاب شده‌اند. مردم باید این انتخاب را بپذیرند و نباید دنبال کشورهای جدید برای میزبانی دو دور بازی جام جهانی بود. فکر می کنم انها باید کار خودشان را انجام دهند.


ویدیو مرتبط :
تبانی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022