ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قنبرزاده: به خاطر نتایج ضعیف نفت باید کارد به استخوان ما هم رسیده باشد/ اگر تا نیم فصل پول ندادیم، منصوریان تصمیمش را بگیرد


منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم نفت تهران مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز زمان داریم که برای این بازی آماده شویم و در فرصت باقی مانده برنامه‌هایی را انجام خواهیم داد تا تیم نفت در شرایط آمادگی بالایی باشد. البته می‌دانیم تیم الجیش تیم قدرتمندی است و چند بازیکن خارجی هم جذب کرده و مجهزتر از قبل شده است و ما هم باید تلاش کنیم تا مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه چه برنامه‌هایی برای تقویت تیم نفت در نظر دارد، اظهار داشت: یک اردوی خارج از کشور در نظر داریم که در تعطیلات نیم‌فصل به آنجا برویم و یکی از گزینه‌های جدی ما برای این سفر کشور ترکیه است. از طرف دیگر بحث جذب بازیکن وجود دارد که البته هنوز کادر فنی بازیکنی را به ما معرفی نکرده است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره مصاحبه امروز علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت که گفته بود به دلیل مشکلات مالی کارد به استخوان ما رسیده، اظهار داشت: اگر قرار بود که کاردی به استخوان برسد باید به دلیل نتایج ضعیف تیم نفت با کادر فنی فعلی کارد به استخوان مدیران باشگاه هم می‌رسید که هنوز نرسیده هر چند که همه باشگاه‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند اما انتظار ما این نبود که منصوریان این طور صحبت کند.

وی افزود: ما هم می‌دانیم که مشکل مالی داریم اما این دلیل نمی‌شود که سرمربی تیم این طور صحبت کند و به نظرم منصوریان عجله کرده که این حرفها را زده است. طبق قانون اگر ما تا نیم‌فصل به تعهداتمان عمل نکنیم قانون اجازه برخی تصمیمات را به بازیکنان و مربیان داده اما تا به حال باشگاه از کادر فنی تیم حمایت کرده هر چند که نتایجی به دست آمده که مورد انتظار مسئولان باشگاه نبوده است. ما امسال تیم را برای آسیا بستیم و نزدیک به صد درصد خواسته‌های منصوریان را اجابت کردیم و شاید تنها باشگاهی باشیم که با بازیکنان سال گذشته‌مان تسویه کردیم.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: من به بازیکنان حق می‌دهم که ناراحت باشند اما به سرمربی تیم به عنوان بزرگتر و کسی که باید سعه صدر داشته باشد این حق را نمی‌دهم که یک روز قبل از بازی حساس با فولاد به جای تمرکز بر روی این بازی چنین مسائلی را مطرح کند. به هر حال ما هم از کادر فنی‌مان انتظاراتی داریم اما در رسانه‌ها حرف نمی‌زنیم و ضمن احترام به علیرضا منصوریان او حق ندارد در رسانه‌ها حرف بزند و این کار او مورد تأیید ما نیست.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تصریح کرد: از منصوریان انتظار بیان کردن این حرف‌ها را نداشتیم چرا که ما همواره رو در رو حرف می‌زنیم نه در رسانه‌ها. خود ما اذعان داریم که مشکلات اقتصادی داریم  و به تعهدات مالی مان عمل نکرده‌ایم اما همه تلاشمان را برای رفع مشکلات مالی انجام داده و خواهیم داد. ما همیشه از کادر فنی حمایت کردیم اما تیمی مثل استقلال خوزستان شاید کل بودجه‌اش به اندازه یک سوم باشگاه نفت هم نباشد اما الان در رده دوم جدول است. انتظار نداشتیم که منصوریان بگوید کارد به استخوان ما رسیده چرا که با نتایج ضعیف امسال تیم نفت هیچ‌گاه مدیران باشگاه نگفته‌اند که کارد به استخوان ما رسیده است. همانطور که گفتم من به بازیکن حق می‌دهم اما به مربی نه و اگر تا نیم‌فصل پولی ندادیم منصوریان یا هر بازیکن دیگری طبق ضوابط سازمان لیگ مختار به تصمیم گیری هستند اما مطمئن باشید تا قبل از نیم فصل مشکلات مالی ما حل خواهد شد. من حرکت منصوریان را تأیید نمی‌کنم و بقیه صحبت‌هایم را در جلسه حضوری با وی انجام خواهم داد چرا که از منصوریان می‌خواهیم بعد از بازی با فولاد به باشگاه بیاید و پاسخگوی صحبت‌هایش باشد.

قنبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان مدیرعامل باشگاه شرمنده بازیکنان هستم اما منصوریان هم نباید این حرف را بزند چرا که تیمی که برای قهرمانی بسته شده الان در رده سیزدهم جدول است و باید کارد به استخوان ما هم رسیده باشد که این حرف را نمی‌زنیم اما بعد از بازی با فولاد رو در رو با منصوریان صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/10JGIY


ویدیو مرتبط :
‫اگر کارد به استخوان برسد می توانیم پول نزول کنیم؟‬‎