علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ورزشکاران جوان به تحصیل در کنار ورزش اهمیت دهند


به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه شنبه در دیدار با عبدالرئوف نجاری بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال نوجوان، اظهار کرد: من هم استانی های خودم را که در ورزش و هر زمینه ای موفق هستند تشویق می کنم و از موفقیت آنها خوشحال می شوم.

آیت الله نورمفیدی به وجود استعدادهای موجود در ورزش گلستان اشاره و بیان کرد: در برخی رشته های ورزشی استعدادهای خوبی داریم، به عنوان مثال در رشته فوتبال و والیبال ملی پوش داریم که نشان دهنده استعداد در استان است.

وی به بیان خاطره ای از والیبالیست فقید گنبدی پرداخت و گفت: والیبال گنبد در گذشته بازیکنان بسیار خوبی داشت و مرحوم میکائیل یلمه در والیبال چهره مطرحی بود و خبر درگذشت وی مرا متاثر کرد.

وی همچنین از بسکتبال به عنوان یکی از رشته های مطرح استان نام برد و تصریح کرد: بسکتبال گرگان زمانی حرف های زیادی برای گفتن داشت اما اکنون شنیده ام که مانند سابق نیست و افت کرده است.

 نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر لزوم جدیت در امر تحصیل بیان کرد: جوانی که خود را به علم و ورزش مشغول کرده باشد مطمئناً هیچ گاه به سمت کارهای خلاف نخواهد رفت.

آیت الله نورمفیدی در پایان فوتبالیست گلستانی را به ارتباط با خدا و احترام به پدر و مادر توصیه کرد.

گفتنی است؛ عبدالرئوف نجاری متولد ۱۳۷۹ در شهرستان گنبدکاووس است. وی در پست دفاع چپ در تیم ملی نوجوانان بازی می کند و بازوبند کاپیتانی تیم نوجوانان سایپا تهران، حاضر در لیگ استان تهران را بر بازو می بندد.


ویدیو مرتبط :
اهمیت خواب، تغذیه و ورزش در تحصیل