ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نریمان‌جهان: دوست دارم در تراکتورسازی بمانم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه گسترش فولاد تبریز با ماندن سعید آقایی در تراکتورسازی پس از پایان خدمت سربازی‌اش موافقت کرده است، اما هنوز تکلیف سامان نریمان‌جهان مشخص نیست. سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این خصوص گفت: دو باشگاه هنوز در حال مذاکره هستند و باید ببینیم این مذاکرات در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

وی درباره اینکه خودش دوست دارد به گسترش فولاد برگردد یا همچنان در تراکتورسازی کارش را ادامه دهد، اظهار داشت: اول از همه دوست دارم در تراکتورسازی بمانم، اما باید دید قسمت چه می‌شود. هر اتفاقی که رخ بدهد، قسمت است. من هم نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد و در این بین همه چیز بستگی به نظر مسئولان باشگاه گسترش فولاد دارد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر بچه‌ها خوب تمرین کرده‌اند و اکنون به هماهنگی صد در صد رسیده‌ایم. چند پیروزی پیاپی در هفته‌های پیش رو هم کمک می‌کند تا با شرایط بهتری لیگ را دنبال کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل اول تراکتورسازی به استقلال (نریمان جهان)