ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برنامه ویژه «محمد بنا» در روزهای تعطیل بین اردوهای تیم ملی


به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان هر اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان فاصله‌ای چند روزه تا آغاز اردوی بعدی وجود دارد که فرنگی‌کاران به استراحت می‌پردازند، اما محمد بنا، سرمربی تیم ملی در این بین که در خانه کشتی حضور دارد و به قول خودش حاضر به ترک «خانه عشق» نیست، تصمیم دارد تا فاصله شروع اردوی بعدی اردویی را برای آموزش به مربیان سازنده و کشتی‌گیران برتر و مستعد در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان برگزار کند تا از این راه به آماده‌سازی آینده‌سازان کشتی فرنگی کمک کند.

مهدی هوریا، عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، در این باره به خبرگزاری فارس گفت: قرار است این طرح در شواری فنی مطرح شود. طرح بسیاری خوبی است که اگر اجرا شود برگزاری این کارگاه برای آموزش مربیان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بسیار مفید است.

وی افزود: در جلسه آینده شورای فنی این موضوع مطرح خواهد شد و نظر اعضای فنی هم مثبت است؛ چرا که می‌تواند به پشتوانه‌‌سازی در ساخت کشتی‌گیر و همچنین مربیان سازنده کمک شایانی کند؛ چون هدف ما موفقیت کشتی فرنگی است.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
گفتگوی ویژه درمورد مربیگری بنا در تیم ملی کشتی فرنگی