سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



اپلیکیشن جامع راهنمای سفر و گشت و گذار در مشهد مقدس


اپلیکیشن جامع راهنمای سفر و گشت و گذار در مشهد مقدسرپرتاژ آگهی/ تعطیلات نوروز همیشه یکی از بهترین زمان ها برای سفرهای خانوادگی بوده است. گشت و گذار در شهرهای مختلف و ماجراجویی های نوروزی همراه با تولد دوباره ی طبیعت، باعث تازه شدن روح و بالا رفتن روحیه می شود.
قبل از همه گیر شدن تلفن های هوشمند، همیشه تهیه ی دفترچه های راهنمای مسافرین و نقشه ی شهرها و جاده ها از موارد ضروری هر سفری بود، اما امروزه با فراگیر شدن تجهیزات هوشمند، دیگر نیازی به وسایل سنتی نیست، بلکه با اپلیکیشن های کاربردی می توان تمام نیازها را برطرف کرد.
اپلیکیشن مشهد گردی از مجموعه اپ های شهرگردی گروه همگردی، بهترین همراه برای سفر به مشهد است و اگر از مسافران (یا حتی ساکن) شهر مشهد باشید، قطعاً به یک راهنما برای یافتن نزدیک ترین اماکن تفریحی، رستوران، مراکز خرید و ... نیاز دارید.
قابلیت های کلیدی اپلیکیشن مشهد گردی:
مشاهده وضعیت آب و هوای مشهد
کامل ترین نقشه ی گردشگری مشهد
لیست جاذبه های گردشگری مشهد
لیست مراکز تفریحی مشهد
لیست رستوران های مشهد
لیست مراکز اقامتی مشهد
لیست مراکز خرید مشهد
امکان مسیریابی روی نقشه مشهد
امکان جستجوی مکان خاص در مشهد
مشاهده ی نظرات اضافه شده ی سایر کاربران
مشاهده ی تصاویر اضافه شده ی سایر کاربران
امکان اضافه کردن عکس و کامنت
امکان مشاهده ی آفلاین اطلاعات لود شده

بهترین و کامل ترین اپلیکیشن گردش در مشهد را دانلود کنید

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
سفر مشهد مقدس/عزاداری لرستانی ها در صحن جامع رضوی