فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



قاری ارومیه ای نفر نخست مسابقات کشوری قرائت قرآن کریم شد


حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حامد ولیزاده در مسابقات کشوری قرآن کریم به نمایندگی از آذربایجان غربی در رشته قرائت حضور یافته بود که با کسب سطح ممتاز در بین قاریان 31 استان کشور رتبه نخست را کسب کرد و به مسابقات بین المللی راه یافت.
وی اضافه کرد: مهدی ساعی از همدان، سید مصطفی حسینی از قزوین، مهدی غلام نژاد، مجتبی محمد بیگی، محمد حسن موحدی و هادی موحد از تهران نیز با کسب رتبه عالی به عنوان نفرات برگزیده رشته قرائت در بخش برادران پس از حامد ولیزاده معرفی شدند.
وی اظهار کرد: در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از دوم دی ماه با حضور 600 نخبه قرآنی از کشور در کرمانشاه برگزار شد، 18 منتخب قرآنی استان در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، ترتیل، قرائت، مفاهیم و اذان شرکت داشتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین فاطمه زرین منتخب قرآنی استان در رشته حفظ 20 جزء رتبه هفتم کشوری را کسب کرد و به سطح عالی این مسابقات رسید.
به گزارش ایرنا، قرار است روز یکشنبه ( فردا) آیین استقبال از منتخبان قرآنی آذربایجان غربی به ویژه حامد ولیزاده در فرودگاه ارومیه برگزار شود.
مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه همه ساله در بخش های شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و برگزیدگان مسابقات کشوری در رقابت های بین المللی تهران و مالزی حضور می یابند.
حامد ولیزاده قاری برجسته آذربایجان غربی سابقه حضور در مسابقات بین المللی مالزی و تهران را دارد.
8137/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قرائت قاری کشوری محمدصادق مسلمی در محفل قرآن دیزج خلیل1