فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



صدور بیش از ۶۲ هزار فیپا در سال ۹۴


به گزارش خبرگزاری فارس،‌ طاهره یعقوب‌پور با اشاره به فعالیت‌های سال گذشته اداره کل پردازش و سازمان‌دهی، بیان کرد: فهرست‌نویسی و مستندسازی در هیچ یک از کتابخانه‌های ایران مانند کتابخانه ملی انجام نمی‌شود.

او به آمار صدور فیپا در سال گذشته اشاره کرد و توضیح داد: در سال گذشته، 72 هزار و 927 درخواست رسیده به فیپا داشتیم؛ فیپای ناقص و حذف شده 13 هزار و 422 مورد و رکوردهای ایجاد شده 62 هزار و 529 مورد بود.

مدیر کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی تاکید کرد: آنچه بیش از هر چیزی مورد توجه قرار می‌گیرد، صدور 62 هزار و 371 فیپا در سال گذشته است که 39 هزار و 272 فیپای کامل و 23 هزار و 99 فیپای مختصر به ثبت رسیده‌اند.

یعقوب‌پور در پایان به فهرست‌نویسی منابع غیر کتابی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: بیش از 6 هزار فهرست‌نویسی بنیادی و کامل در این بخش صورت گرفته است که 3 هزار و 172 پایان‌نامه و 3 هزار و 23 منبع غیر کتابی، در این آمار قرار دارد. همچنین 568 فیپای کامل و 509 فاپا در بخش منابع غیرکتابی در سال گذشته به ثبت رسیده‌اند.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
رهبر معظم انقلاب سال ۹۴ را سال«دولت و ملت، همدلی و هم