ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باخ: شیخ‌احمد با قانون ورزشی دستگیر نشده/کویت باید در این مورد مذاکره کند


به گزارش خبرگزاری فارس، دادستانی کویت هفته گذشته شیخ‌احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا را دستگیر کرد. وی که عضو هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) است هزار دینار جریمه نقدی شد. این آخرین شلیک در مناقشه بین شیخ احمد رئیس آنوک با شیخ سلمان صباح وزیر ورزش کویت بود.

کمیته ملی المپیک کویت و 17 فدراسیون‌ ورزشی این کشور از جمله فوتبال به دلیل وضع قانون جنجال‌برانگیز که اجازه دخالت دولت را در امور ورزشی این کشور می‌داد، از سوی IOC و مجامع بین‌المللی تعلیق شدند.

توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی در جریان مراسمی که در مجارستان در حال برگزاری است در واکنش به اتفاقات اخیری که برای شیخ احمد رخ داده، اظهار داشت: این موضع دادگستری کویت بوده و این اتفاق با قانون ورزشی رخ نداده است.

وی افزود: IOC به قانون یک کشور مستقل احترام می‌گذارد، اما ما به اجرای قانون ورزشی اصرار داریم. IOC همیشه مشخص کرده که برای رسیدگی به قوانین مختلف که نیاز به تغییر دارند، آماده است. کویت مجبور است که در این مورد راهی پیدا کرده و مذاکره کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/LV9NWZ


ویدیو مرتبط :
باخ باخ بیر منه باخ-رحیم شهریاری