ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قلعه‌نویی: سه بازی پیاپی با استقلال‌ها از شانس من است


قلعه‌نویی: سه بازی پیاپی با استقلال‌ها از شانس من است

تسنیم/ سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید که برای نیم فصل دوم از مسئولان باشگاه درخواست جذب دو مهاجم کرده است.
امیر قلعه‌نویی در خصوص اینکه پس از تساوی مقابل استقلال در هفته چهاردهم باید تیمش را آماده مصاف استقلال اهواز در لیگ و سپس با استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کند، گفت: این هم از شانس من است که باید پس از حضور در تراکتورسازی سه بازی ابتدایی را مقابل استقلال‌ها برگزار کنیم. بازی هفته چهاردهم مقابل استقلال بود، این هفته باید به اهواز برویم و با استقلال اهواز بازی کنیم و در جام حذفی هم دوباره حریف‌مان استقلال خواهد بود.
وی درباره حساسیت بالای دیدار مقابل استقلال تهران در جام حذفی و اینکه چه تیمی راهی فینال خواهد شد، اظهار داشت: بازی حساسی است و امیدوارم این حساسیت روی روند بازی تأثیرگذار نباشد و فوتبال زیبایی را از هر دو تیم ببینیم. من هم دوست دارم که تیمم را فینالیست کنم و امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه برای نیم فصل اقدامی برای جذب بازیکن کرده و نیازهایش را به باشگاه اعلام کرده یا نه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی در تراکتورسازی هستند، اما در خط حمله ضعف‌هایی داریم که باید برای برطرف کردن این ضعف‌ها بازیکن جذب کنیم، به همین دلیل دو مهاجم ایرانی و خارجی جذب خواهیم کرد که باشگاه در این خصوص اقدام خواهد کرد. باید ببینیم در بازار نقل و انتقالات مهاجم ایرانی می‌گیریم یا خارجی که هنوز مشخص نیست.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انتقاد کارشناس تلویزیون از امیر قلعه نویی وشیوه بازی استقلال