فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نوبت نخست مجمع عمومی كانون خوانندگان كلاسیك نیز به حدّ نصاب نرسید


به گزارش روز یكشنبهٔ گروه فرهنگی ایرنا، از روابط عمومی خانهٔ موسیقی، شمار اعضای كانون خوانندگان كلاسیك برای تشكیل نوبت نخست مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این كانون، كه قرار بود 28 فروردین ماه برگزار شود، به حد نصاب لازم نرسید.
نوبت دوم برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیرهٔ كانون خوانندگان كلاسیك یكشنبه، 12 اردی بهشت ماه 95، برگزار می شود.
چند روز پیش نیز نوبت نخست برگزاری مجمع و انتخابات هیئت مدیرهٔ كانون پژوهشگران خانهٔ موسیقی، به سبب به حدّ نصاب نرسیدن اعضای حاضر، لغو شده بود و قرار است انتخابات این كانون نیز در نوبت دومِ تشكیل مجمع عمومی برگزار شود.
طبق مادهٔ سوم آیین نامهٔ انتخابات مجمع عمومی خانهٔ موسیقی و كانون های تخصصی، مجمع عمومی در نوبت نخست با شركت نصف به علاوه یك اعضا؛ و در نوبت دوم، با حضور هر تعداد از اعضا رسمیت پیدا می كند.
طبق این آیین نامه، چنانچه مجمع عمومی در نوبت نخست به حدّ نصاب نرسد، هیئت مدیره در همان جلسه موعد برگزاری نوبت دوم را از 15 تا 30 روز بعد تعیین می‌كند.
نوبت دوم برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیرهٔ كانون خوانندگان كلاسیك، 12 اردی بهشت ماه 95، از ساعت 10 تا 13 در تالار وحدت، واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می شود.
فراهنگ**3067**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین مجمع عمومی اولیاء