سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دختر مورد علاقه ام بعد از ازدواجش به من زنگ می زند


دختر مورد علاقه ام بعد از ازدواجش به من زنگ می زندخراسان/ پسری 19 ساله هستم. به مدت 4 سال به دختری 16 ساله علاقه داشتم ولی او ازدواج کرد. حالا به من زنگ می زند در حالی که سر خانه و زندگی خودش رفته است. چه کار کنم که به من زنگ نزند؟ در ضمن دو بار خطم را عوض کردم ولی باز شماره ام را پیدا کرده است.
با عرض سلام خدمت شما برادر گرامی. به نظر می رسد که در طول زمان ارتباط داشتن با این دختر خانم، برای احساسی شکل گرفته است که هیچ اشاره ای به آن نکردید. در واقع احساس خود را کاملا نادیده گرفته اید و احتمالا هنوز هم به آن خانم جوان علاقه مند هستید و با توجه به این که آن خانم بعد از ازدواجش مجددا با شما ارتباط برقرار کرده است، دچار تعارض شده اید چون یک احساس سرکوب شده دوباره خود را نشان می دهد و ماندن در این شرایط قطعا اذیت کننده است.
دلایل ایجاد وابستگی بین شما
مطلب اولیه که شما گفته اید گویای عشق های دوره نوجوانی است و تجربه اولین عشق که معمولا به صورت یک هیجان مفرط خود را نشان می دهد. زمانی که شما این رابطه را شروع کرده اید، هیچ کدامتان شرایط ازدواج را نداشته اید و به نظر می رسد که هر دو شما خواسته اید ارتباط با جنس مخالف را تجربه کنید و به مرور بین شما وابستگی و دلبستگی ایجاد شده است. یکی از عوامل شکل گیری ارتباط، قرابت و نزدیکی بین ما و دیگران است. عامل تاثیرگذار در روابط بین اشخاص که به نوعی به قرابت نزدیک است، معاشرت، برخورد داشتن، بیشتر دیدن و پذیرش تاثیر متقابل (یعنی بیشتر سعی می کنیم نکات مثبت آن ها را در نظر بگیریم تا نکات منفی و این رابطه را قوی تر می کند) است. عامل دوم تشابه است. افرادی که وجه مشترک بیشتری با هم دارند (مانند: سن، اخلاقیات، ویژگی های شخصیتی، هوش، رفتار و... ) بیشتر و بهتر با هم ارتباط برقرار می کنند.
چه باید کرد؟
شما از ارتباط بین خود چیزی نگفته اید، آیا شما در این 4 سال با هم ارتباط داشته اید یا نه؟ آیا آن دخترخانم هم به شما علاقه مند بوده است؟ اگر علاقه مند بوده چرا زمان ازدواج فرد دیگری را انتخاب کرده است؟ و الان چرا به شما زنگ می زند و هدفش از ارتباط با شما چیست؟ همچنین از شما برادر گرامی می خواهم که در این دو مورد تامل کنید که اولا شما چقدر درگیر این رابطه هستید و ثانیا، وقتی که آن خانم با شما ارتباط برقرار می کند شما چه می کنید؟ اگر با این ارتباط موافق نیستید شما برای قطع این رابطه چه کار هایی انجام داده اید و نتیجه آن چه بوده است؟ پاسخ به این سوالات، یک راهنمای کامل برای حل مشکلاتتان است.
بهتر است صحبت کنید
اگر می خواهید این رابطه را قطع کنید در شرایط فعلی بهتر است که با این خانم صحبت کنید و دلایل ارتباط برقرار کردن ایشان را بپرسید و دلایل مخالفت خود را نیز مطرح کنید. سپس تصمیم خود برای نداشتن تمایل به ارتباط با این خانم را به او بگویید و روی تصمیم خود بمانید و ببینید چطور می توانید راه های ارتباطی (مثلا چگونگی دسترسی به شماره تلفن همراهتان که شما به عنوان تنها راه ارتباط مطرح کردید) با این خانم را قطع کنید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
آیا میدانید قلب انسان هم مانند آهن زنگ می زند