سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه خدمات تشخیصی MRI و سی تی اسکن در نوروز بدون تعطیلی


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، علی داودیان با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و کاهش دسترسی مردم به مراکز درمانی به تسنیم اظهار داشت: مجتمع پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر ایران در تمام ایام تعطیلات به ویژه ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی و مراجعه‌کنندگان است.

رئیس بنیاد بیماری‌های نادرایران افزود: این مرکز آماده ارائه تمامی خدمات تشخیصی – درمانی از قبیل ام.آر.آی، سی تی اسکن، سنجش تراکم استخوان، سونوگرافی ( کالرداپلر)، الکترودیاگنوزیس، پری اپیکال دیجیتال، رادیولوژی و پانورکس دیجیتال است.

وی در ادامه با بیان اینکه زنان باردار و افراد میانسال و کودکان در ایام نوروز بیش از سایر افراد نیازمند خدمات تشخیصی- درمانی هستند، عنوان کرد: افراد باید قبل از مراجعه با شماره‌های 66591859 الی 69 تماس حاصل کنند، این مجتمع پزشکی در تمام روزهای نوروز و حتی جمعه‌ها دائر و آماده خدمات رسانی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اسکن سه بعدی از داخل یک مومیایی با دستگاه پزشکی سی تی اسکن