ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



همه آنهایی که فرهاد مجیدی فالو کرده


همه آنهایی که فرهاد مجیدی فالو کردهبانک ورزش/ چند وقت پیش لئو مسی یک دختر ایرانی را در اینستاگرام فالو کرد و همین کافی بود تا تعداد فالوئرهای آن دختر چند برابر شود، به طور کلی فالو کردن یک ستاره برای بسیاری یک اقدام جذاب است، کاربران زیادی هستند که زیر پست های برخی از بازیکنان پیام می گذارند و از آن ها خواهش می کنند تا پست شان را لایک کنند یا کامنت بگذارند. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید ستاره محبوبی به نام فرهاد مجیدی چه کسانی را فالو کرده است. اسطوره شماره هفت آبی ها 635 هزارنفر فالوئر دارد و فقط 6 نفر را فالو کرده است، در ادامه مروری داریم بر این 6 نفر:
1- فرزاد مجیدی
به هر حال طبیعی است که فرهاد برادرش را در اینستاگرام فالو کرده باشد به ویژه آنکه فرزاد الان به جز نقش برادری، سرپرست تیم محبوب فرهاد هم هست، در آن سو هم فرزاد که 120 هزار فالوئر دارد فقط یک نفر را فالو کرده است؛ فرهاد برادرش!
2- موسسه محک
موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هم یکی دیگر از پیج هایی است که فرهاد مجیدی فالو کرده است، این موسسه خیریه در بین ورزشکاران و هنرمندان خیلی محبوب است و اغلب آن ها معمولا روزهای زیادی را صرف بازی کردن با این کودکان می کنند، محک هم فرهاد مجیدی را فالو کرده است، در واقع مجیدی یکی از 48 نفری است که محک آن ها را فالو کرده است.
3- فابیو کاناوارو
کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس و رئال مادرید که آخرین روزهای بازیکنی اش را در الاهلی سپری کرد هم یکی از فالوئرهای فرهاد مجیدی است، نکته جالب اینکه کاناوارو 384 نفر را فالو کرده که علی کریمی و فرهاد مجیدی تنها ایرانی هایی هستند که او دنبال کرده، در واقع اسطوره های سرخابی در کنار دیوید بکهام، لوییز فیگو، رافا نادال و پیج رسمی فیفا در لیست افراد معروفی هستند که کاناوارو آن ها را فالو کرده است.
4- حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم
شاهزاده اماراتی که به فزاع هم معروف است، او دومین فرزند خانواده آل مکتوم است، فزاع دوران تحصیلش را در مدارس دوبی سپری کرده و در مدرسه نظامی سلطنتی سندهرست که یک دانشکده افسری بریتانیایی است تحصیل کرده است، در نهایت هم در کالج اقتصاد و علوم سیاسی لندن تحصیلاتش را به پایان رسانده است، او در رشته هایی همچون اسب سواری، رانندگی و اسکی مدال دارد، اغلب به عنوان شاعر شناخته می شود و شعرهایی درباره عشق و سیاست خانواده اش سروده است، در لیست علاقه مندی های او، شترسواری، رانندگی و مسافرت دیده می شود. فزاع مدتی هم رییس مجلس دوبی بوده و البته رییس باشگاه الاهلی هم هست. نکته جالب آنکه، فزاع، فرهاد مجیدی را فالو نکرده یعنی او تنها فالوئر فرهاد مجیدی است که اسطوره آبی ها را فالو بک نکرده است.
5- سامی الجابر
دهه 60 ای ها او را کاملا به یاد دارند، کاپیتان تیم ملی عربستان که به همراه محمد الدعایه بارها مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کردند. سامی الجابر 43 ساله حدود 20 سال در تیم الهلال عربستان بازی کرده و 4 بازی هم برای تیم ولورهمپتون به میدان رفته است. سامی جابر در نهایت در سال 1387 از فوتبال خداحافظی کرد. کاپیتان سابق تیم ملی عربستان 39 نفر را فالو کرده که فرهاد مجیدی تنها ایرانی این لیست است.
6- ابولفضل!
او تنها بی نام و نشانی است که فرهاد مجیدی فالو کرده، هیچ پستی در اینستاگرام نذاشته و 129 نفر را هم فالو کرده است، اصلا تگ نشده و عکسی هم در کنار فرهاد مجیدی ندارد.

منبع: بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
بازگشت فرهاد مجیدی شعار زیبای فرهاد مجیدی