سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتمام ورزشگاه 40 هزار نفری بانوان با همکاری شهرداری و وزارت ورزش


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اسماعیل دوستی در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به پیشنهادات مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: برای تحقق این پیشنهادات بهتر است کارگروه و یا کمیته‌ای را برای تحقق صحبت‌های مطرح شده تشکیل دهیم.

وی تصریح کرد: در این کارگروه نمایندگانی از وزارت ورزش، شورا و شهرداری باید حضور داشته باشند و مسائل را پیگیری کنند ضمن اینکه می‌توان به بسیاری از مسائل به تهاتر برسیم.

دوستی با اشاره به ادغام سازمان جوانان و سازمان تربیت بدنی در دولت گذشته، گفت: از زمانی که بخش جوانان به وزارت ورزش و جوانان اضافه شد تا حدودی در این بخش ضعیف کار شده است که امیدواریم این نقیصه نیز برطرف شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد: وزیر ورزش و جوانان با رایزنی در هیأت وزیران اعتبارات بیشتری را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی دولت دریافت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخش جوانان فعال‌تر شود خیلی از مسائل ما مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/61227J


ویدیو مرتبط :
نمایش در ورزشگاه 12000 هزار نفری آزادی