ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رحمتي: اين روزها به جاي شرافت از انسان ها فقط شر و آفت مي‌بيني!


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 09:15

رحمتي: اين روزها به جاي شرافت از انسان ها فقط شر و آفت مي‌بيني!

بانک ورزش/ سيد مهدي رحمتي، دروازه‌بان تيم استقلال، که اين روزها حرف بازگشتش به تيم ملي و مخالفت هاي کي‌روش بر سر زبان‌هاست، در اينستاگرام خود متني به مناسبت چهلمين روز درگذشت هادي نوروزي نوشت که در زير مي خوانيد:
«روزگار ما وفا با ما نداشت
طاقت خوشبختي دل ما را نداشت
پيش پاي ما سنگي گذاشت
بي خبر از مرگ ما پروا نداشت
آخر اين غصه هجران بود و بس

حسرت رنج و فراوان بود و پس... مي خواهم برايت بنويسم. اما مانده ام که از چه چيز و از کجا شروع کنم؟! هادي عزيز ؛ از تو که بي رحمانه دوستانت را تنها گذاشتي بنويسم يا از بي وفايي دنيا و پوچ بودن وعده و وعيدهاي داده شده به خانواده ات ؟! بي شک روح بلندت از دو فرزند دسته گل و نازدانه‌ات مراقبت خواهد کرد اما به آنها بگو که فوتبال و وعده هاي آن سرابي بيش نيستند.
روز دربي جايت در زمين چمن خالي بود و اما در قلب همه هواداران سرخابي نشسته بودي .
از چه بنويسم؟
از گم شدن اخلاق يا نامردي گرگ صفتان در فوتبال بگويم يا از دروغ گويان و بز دلاني که امروز فضاي فوتبال را اشغال کرده‌اند ؟!
امروز تو را بغل مي کنند و مي بوسند و همانجا خنجر کينه را از پشت بر بدنت فرو مي کنند .
آري ، رفتي از دست فوتبال و زالو صفتاني که در بودنت عليه ات بودند در فراقت گريستند ، راحت شدي . اين روزها به جاي" شرافت" از انسان ها فقط" شر" و " آفت"
مي‌بيني !
اين بازوبند تا زماني که به وعدهايشان عمل کنند بر بازوي من خواهد بود. روحت شاد و يادت گرامي . دوستان عزيزم لطفاً از حتاکي و بي احترامي پرهيز کنيد وبراي شادي روح هادي عزيز فاتحه بخوانيد.با تشکر»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تقوا سبب شرافت انسان است