سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخی از کاربران اسمارت‌فون نکسوس از سینک نشدن خودکار اطلاعات اکانت جیمیل شکایت دارند


Nexus 6p review-toranji (81)

نام نکسوس و گوگل با هم کاملا گره خورده است و همواره شاهد پشتیبانی دیدنی گوگل از این سری محصولات خوشنام بوده‌ایم و همواره بهترین کیفیت نرم‌افزارهای این شرکت را در نکسوس‌ها شاهد هستیم اما زمانی که حرف از بروز مشکل در این سری با محصولات نرم‌افزاری گوگل به میان آید، مسلما تعجب برانگیز خواهد بود! در ادامه با ما باشید تا از مشکل جدیدی که برای برخی از کاربران نکسوس ایجاد شده بیشتر مطلع گردید.

ظاهرا برخی از کاربران نکسوس از بابت سینک نشدن اطلاعات اکانت جیمیلشان با اسمارت‌فون ابراز ناراحتی کرده‌اند و نمی‌توانند که اطلاعات ایمیلشان را به صورت خودکار در گوشی دریافت کنند. طبق اعلام فروم نکسوس گوگل و همچنین AOSPها، این مشکل فقط برای یک سری از دارندگان این اسمارت‌فونها ایجاد شده و همگانی نیست.

یکی از کاربرانی که با این مشکل در گوشی نکسوس 6Pخود روبرو شده در این باره اینگونه می‌گوید :

من یک ایمیل را برای اکانت خودم ارسال کردم اما در کمال تعجب گوشی نکسوسم حتی تا ساعت‌ها انتظار هیچ واکنشی از خود نشان نداد این درحالی بود که تبلت نکسوس 9 و گوشی وان پلاسم به خوبی پیام دریافت ایمیل را نشان دادند. من تنظیمات اکانتم را بر روی دستگاه‌ها مجدد انجام دادم اما متاسفانه در گوشی نکسوس بدون انجام دادن Refresh به صورت دستی، پیام ایمیل‌های جدید دریافت نمی‌شوند.

برخی از کاربرانی که با این مشکل در گوشی‌های نکسوس خود مواجه شده‌اند، کارهایی را مانند حذف کردن اکانت و تعریف مجدد، پاک کردن حافظه‌ی کش، ریستارت کردن و سایر کارهایی از این قبیل انجام دادند اما در بسیاری از این حالات نیز مشکل همچنان پابرجا ماند و با وجود اینکه برخی خبر از بهبود عملکرد سینک کردن اطلاعات اکانت دادند، هنوز راه حلی کلی و دائمی برای همه پیدا نشده است.

طبق گزارش فروم‌های فعال در این رابطه، گوگل از بروز چنین مشکلی آگاه است و در حال رفع آن در قالب یک بروزرسانی است بنابراین اگر با چنین مشکلی در گوشی نکسوسی خود روبرو شدید چندان نگران نباشید و در آینده‌ای نزدیک با یک بروزرسانی مشکل برطرف خواهد شد.

ubergizmo

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

پویا رحمانیتوسط پویا رحمانی

متولد 68 ساکن تهران، مشغول توسعه ی نرم افزارم و عاشق دنیای خودرو، فوتبال و تکنولوژی.در سمت سردبیر در کنار دوستان خوبم در تیم ترنجی هستمآدرس ایمیل :[email protected]آدرس تلگرام :https://telegram.me/pooyarahmaniwork

مشاهده همه مطالب پویا رحمانی


ویدیو مرتبط :
مشکل سینک نشدن اکانت گوگل بازی clash of clans