ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیام تسلیت اینفانتینو به فدراسیون فوتبال مراکش به‌خاطر قربانیان خشونت در ورزشگاه البیضاء


به گزارش خبرگزاری فارس، جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) نامه تسلیتی را به فدراسیون مراکش به خاطر قربانیان خشونت در ورزشگاه محمد الخامس این کشور فرستاد.

روز شنبه(29 اسفند) ورزشگاه محمد الخامس باشگاه البیضاء شاهد درگیری خونین میان هواداران دو تیم بود که حاصل این درگیری وحشیانه 2 کشته و 70 زخمی بود.

محتوای نامه رئیس فیفا به فدراسیون مراکش شامل ابراز تاسف و همدردی به خاطر این فاجعه در جامعه ورزش بود. اینفانتینو در نامه خود به مبارزه با هرگونه نژاد پرستی و آشوب در فوتبال تشویق کرد و برای زخمی های این حادثه آروزی بهبودی کرد.

وی در پایان نامه خود به فدراسیون فوتبال مراکش تاکید کرد تمام کشورها باید با تدابیر امنیتی بالا نگذارند آشوب و اغتشاش بر ورزشگاه‌ها چیره شود و حس رقابت و روح ورزشی را از بین ببرد.

انتهای پیام/آ

 


ویدیو مرتبط :
تسلیت به خانواده های قربانیان حادثه منا