فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فروش 22 میلیارد ریالی نمایشگاه کتاب گیلان


به گزارش  خبرگزاری فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با 22 میلیارد ریال فروش به کار خود پایان داد.

فیروز فاضلی شامگاه یکشنبه در حاشیه اختتامیه نمایشگاه کتاب گیلان گفت: پنج میلیارد ریال از رقم یادشده مربوط به فروش بن کارت الکترونیک بوده که در این نمایشگاه از طریق بانک عامل به فروش رسیده است.

وی اظهار کرد: 135 هزار نفر طی یک هفته از این نمایشگاه بازدید کردند که این رقم نسبت به نمایشگاه پیشین بیش از 13 هزار نفر افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: کارگاه های آموزشی جنبی، کتابهای دانشگاهی ، کمک آموزشی و مذهبی پر بازدیدکننده ترین بخش این نمایشگاه بوده است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از 25 آبان ماه به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه 345 ناشر از سراسر کشور در 208 غرفه، 34 هزار عنوان کتاب در موضوع های مختلف را ارائه نمودند.

٢٥ ناشر از استان گیلان در این نمایشگاه شرکت کرده بودند و دوستداران و علاقه مندان کتاب ،کتاب های مورد علاقه خود را با حداقل 30 درصد تخفیف از این نمایشگاه خریداری نمودند.

انتهای پیام/و

 


ویدیو مرتبط :
تیزر یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان - 1