سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های سال 95 قوای سه گانه قرارگیرد


حجت الاسلام نوراله طبرسی روز یکشنبه در آغازطرح آرامش بهاری در امامزادگان مازندران در کنار مضجع منور امامزاده عباس(ع) شهر ساری افزود: اقتصاد مقاومتی باید از حالت شعار خارج و به صورت عملی در دستور کار تمام مسئولان کشوری قرار داده شود.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری تقویت تولید داخل، کیفی سازی محصولات تولیدی ، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را از مزایای پرداختن به اقتصاد مقاومتی برشمرد.
طبرسی اضافه کرد: تمام مسئولان باید در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی به دولت و دستگاه های اجرایی کمک کنند تا این برنامه به سرانجام برسد.
امام جمعه ساری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان گفت که با تجهیز امکانات در این اماکن می توان به رونق گردشگری مذهبی در جامعه کمک کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز گفت: طرح آرامش بهاری در 250 بقاع متبرکه مجری امامزادگان استان اجرایی شد.
حجت الاسلام مسعود قربانی افزود: حدود 900 خادم در بقاع متبرکه در اجرای طرح آرامش بهاری در بارگاه امامزادگان این استان با اوقاف و امورخیریه همکاری دارند.
در تعطیلات نوروزی سال جاری 870 زائرسرا و 110 سوئیت در اماکن متبرکه مازندران برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد و در نوروز سال 94 حدود سه میلیون و 500 هزار نفر مسافر و زائر به 240 اماکن متبرکه مشرف شدند.
6982/1652

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی در بودجه سال 95