سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آماده باش ماموران پلیس راهور تهران بزرگ درپی پیش بینی بارندگی و بارش تگرگ


سرهنگ مراد مرادی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس راهور تهران بزرگ به منظور سهولت و روان سازی تردد خودروها در معابر اصلی و جاده های منتهی به پایتخت مستقر شده و در حالت آماده باش هستند.
وی گفت: به هنگام بارندگی شاهد ترافیك سنگین در بزرگراه ها و خیابان های شهر تهران هستیم كه ماموران پلیس راهور با تمام امكانات و تجهیزات لازم تلاش می كنند خدمات ویژه ای را در این مدت به شهروندان ارائه دهند.
رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه كرد كه با توجه به پیش بینی بارندگی و كاهش دید افقی در این شرایط ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت مطمئنه تخطی نكنند.
وی با اشاره به هماهنگی با ماموران شهرداری به هنگام مواقع اضطراری خاطرنشان كرد: ماموران پلیس راهور استقرار یافته در معابر در صورت مشاهده هر گونه آبگرفتگی مراتب را به ماموران شهرداری اعلام می كنند.
اداره كل هواشناسی استان تهران با صدور اخطاریه ای اعلام كرد: وزش تندباد شدید، بارش تگرگ و رعد و برق از غروب امروز (سه شنبه) تا ظهر فردا (چهارشنبه) در شهر تهران و شهرستان های استان پیش بینی می شود.
تهرام/7243/9343/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارش شدید تگرگ در تهران