علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مدیر مستعفی شبکه دو سکوت می‌کند/ بازداشت نشده بودم


علی زارعان که شب گذشته در حاشیه مشکلات بوجود آمده برای برنامه «فیتیله» از سمت مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما استعفا داد در پی تماس خبرنگار مهر برای جویا شدن از چرایی این استعفا گفت: من سرباز رسانه ملی هستم و فعلا ترجیح می دهم سکوت کنم.

وی در واکنش به حاشیه های بوجود آمده و اینکه گفته شده برای پاسخگویی درباره مساله «فیتیله» در بازداشت به سر برده است، عنوان کرد: من بازداشت نشدم و اکنون هم در حال گفتگو با شما هستم. ترجیح می دهم تا زمانیکه التهاب ها از سازمان صداوسیما دور نشده است گفتگویی نداشته باشم.

مدیر سابق گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه برنامه هایی دارد، گفت: من شاعر و نویسنده هستم، آخرین کتابی هم که داشتم «ایستادن به روایت کلمه» بود که به تازگی چاپ شده است و از آن استقبال هم صورت گرفت و در همین حوزه به سایر فعالیت هایم ادامه خواهم داد.

علی زارعان ۲۲ سال است که در گروه کودک مشغول به کار است. وی از تاریخ ۲۵ آبان سال ۸۴ در مقام مدیر گروه کودک و نوجوان فعالیت کرد و برنامه هایی چون «نیمرخ»، «کبوتر دات کام»، «رنگین کمان»، «بچه های دیروز» و در این سال ها مجموعه «کلاه قرمزی» و همچنین «محله گل و بلبل» با حمایت های وی روی آنتن رفته است.


ویدیو مرتبط :
مدیر مستعفی ارشاد چه برنامه ای برای خبرنگاران داشت؟