سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام تبلیغاتی عجیب یک فروشگاه آمریکایی برای فروش اسلحه


پیام تبلیغاتی عجیب یک فروشگاه آمریکایی برای فروش اسلحه

باشگاه خبرنگاران/ یک فروشگاه آمریکایی با نصب بنِری عجیب از مشتریان خود خواست برای عصبانی کردن رئیس جمهور این کشور، اسلحه بخرند.

به گزارش وبسایت برتبارت، یک فروشگاه اسلحه در شهر "سیمپسونویل" در کارولینای جنوبی به شیوه ای عجیب به تبلیغ اسلحه های خود پرداخت. این فروشگاه روی یک بنر تبلیغاتی نوشت: "می خواهید اوباما را عصبانی کنید؟ پس اسلحه بخرید."

"مارک تیل،" صاحب این فروشگاه گفت: این تبلیغ تنها برای فروش بیشتر اسلحه است؛ اما این جمله یک مفهوم سیاسی نیز دارد. به نظر من خیلی عجیب است که "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا به همراه همسر و فرزندانش به صورت 24 ساعته محافظان مسلح دارد؛ اما ما نباید برای حفاظت از خود اسلحه حمل کنیم.

وی همچنین اعلام کرد واکنش اوباما به حملات تروریستی سان برناردینو و محدود کردن قانون حمل سلاح در آمریکا اشتباه است. به گفته وی، پس از این حملات تروریستی، شهروندانی که پیشتر اسلحه حمل نمی کردند نیز متوجه شده اند برای دفاع از خود به اسلحه نیاز دارند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی فروش ویژه فصل (فروشگاه ها و مراکز فروش)