جوانان پرسپولیس 3 – پیکان 1/ پیروزی پر گل پرسپولیس برابر صدرنشین


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جوانان پرسپولیس که در نیم فصل اول بازی‌ها نیز بهترین عملکرد را در میان تیم‌های پایه داشت، در نیم فصل دوم به مراتب بهتر ظاهر شده و هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

آخرین پیروزی شاگردان مجید پروین برابر صدرنشین مسابقات رقم خورد که سنگ محک خوبی برای ارزیابی توانمندی آنها بود. در این دیدار سرخپوشان به مصاف پیکان رفتند که از 17 بازی، 40 امتیاز داشت و در پایان، پیروزی 3 بر یک سرخپوشان رقم خورد تا با 31 امتیاز از 18 مسابقه در مکان چهارم جدول قرار بگیرند.

سرخپوشان جوان همچنین سومین تیم گلزن مسابقات بوده‌اند و در این بازی هم احمد بهاروند (دو گل) و محمد رضا سلطانی‌نیا یک گل به ثمر رساندند. از ستاره‌های این بازی باید به بازیساز سرخپوشان جوان، سینا اسدبیگی اشاره کرد.

علی القوسی، صادق پورقاسم، محمد جعفر حمیدی، پدرام سلطانی، عرفان کرم بخش، سینا اسد بیگی، مهیار رهبر، محمدرضا سلطانی‌نیا، احمد بهاروند، امیر روستایی و مرتضی خراسانی نفراتی بودند که این پیروزی ارزشمند را برای خود رقم زدند و مجید پروین در این دیدار هیچ بازیکنی را تعویض نکرد.

در دیگر بازی این هفته، تیم نونهالان پرسپولیس برابر پارسیان قرار گرفت که با 26 امتیاز از 15 بازی در رده هفتم قرار داشت.

شاگردان فنونی‌زاده که هفته گذشته به اولین پیروزی این فصل خود دست پیدا کرده بودند، در این بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این هفته تیم نوجوانان پرسپولیس هم شکست تلخی را تجربه کرد. شاگردان رحیم یوسفی برابر سایپا، تیم دوم جدول با شش گل مغلوب شدند و در حال حاضر با 20 امتیاز از 15 بازی در مکان هفتم جدول قرار دارند.

در ادامه دیدارهای این هفته، سرخپوشان امید، امروز از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان تیم وحدت خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
پیروزی پر گل پرسپولیس در مقابل الغرافه