نصب پوستر تبلیغاتی بر روی المان‌های شهری ممنوع!


فرماندار چرداول گفت: ستادهای تبلیغاتی نامزدها قوانین انتخاباتی را رعایت کنند و تمکین به قانون ضامن سلامت انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، «پرویز کولانی» در جلسه توجیهی و آشنایی با قوانین و مقررات و تبلیغات انتخابات با حضور مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شهرستان اظهار کرد: ستادها و طرفداران نامزدها با رعایت قانون، دین‌مداری و عدم توهین و افترا به یکدیگر فضای رقابت سالم همراه با همدلی و وحدت را در انتخابات فراهم کنند.

وی افزود: محل تبلیغات ستاد نامزدها در شهرهای تابع این شهرستان با هماهنگی شهرداران تعیین‌شده و اعضای ستادها می‌توانند بنرها و پوسترهای تبلیغی نامزد موردعلاقه خود را در این محل‌ها نصب کنند.

کولانی بابیان اینکه همه نامزدها از حقوق یکسان و قانونی در نزد عوامل اجرایی انتخابات برخوردار هستند، تأکید کرد: دولت با اصل بی‌طرفی و اجرای مر قانون بر برگزاری انتخاباتی سالم و امانت‌داری از آرای مردم تأکید و اهتمام ویژه دارد.

فرماندار چرد اول خاطرنشان کرد: ستادهای تبلیغاتی نامزدها فقط در مهلت قانونی ابلاغ‌شده می‌توانند به فعالیت تبلیغاتی خود ادامه دهند و یک روز قبل از برگزاری انتخابات از هرگونه تبلیغ و نصب برنوشته و پوستر امتناع کنند.

وی بر عدم نصب اقلام تبلیغاتی در معابر، دیوارها و مبلمان شهری، مکان‌یابی و تعین محل‌های مناسب در شهرها برای تبلیغات رصد فعالیت ستاد تبلیغاتی نامزدها در فضای مجازی، عدم استفاده از بلندگوهای سیار در شهرها و روستاها، عدم راه‌اندازی کارناوال‌های خودرویی در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
المان های شهری