ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پشت پرده های تغییر حامی مالی تیم ملی فوتبال


پشت پرده های تغییر حامی مالی تیم ملی فوتبالایرنا/ موضوع حامی مالی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر به یکی از موضوعات مهم و جنجالی فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
فدراسیون فوتبال اواسط دی ماه امسال بعد از کش و قوس های فراوان، شرکت آلمانی «آل اشپورت» را به مدت سه سال به عنوان حامی مالی تیم ملی فوتبال انتخاب کرد تا این شرکت تا پایان جام جهانی 2018 روسیه، لباس های این تیم را تامین کند.
اما در روزهای اخیر برخی خبرها حاکی از آن است که افراد یا گروه هایی قصد دارند تا حامی مالی تیم ملی فوتبال را تغییر دهند. این افراد با رایزنی های فراوان و به بهانه های مختلف، سعی دارند تا شرکت «لی نینگ» چین را به عنوان حامی جدید تیم ملی برگزینند.
کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال نیز در مدت اخیر جلسات متعددی با مدیران شرکت آل اشپورت و لی نینگ برگزار کرده است تا بتواند بهترین تصمیم را در این خصوص اتخاذ کند.
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال که خواست نامش فاش نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: گروهی قصد دارد تا مانع اجرای مفاد قرارداد فدراسیون فوتبال با آل اشپورت شوند.
وی گفت: پس از عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با آل اشپورت، فشارهایی به فدراسیون تحمیل شده است تا حامی مالی پیراهن تیم ملی تغییر کند.
این منبع آگاه در خصوص دلایل موفق نبودن فدراسیون فوتبال در عقد قرارداد با شرکت های معتبر گفت: شرکت های صاحب نام تولید البسه در جهان درخواست هایی داشتند که فدراسیون توانایی انجام مطالبات آنها را نداشت. به عنوان نمونه یک شرکت معتبر تولید پوشاک در ازای حمایت مالی از تیم ملی فوتبال ایران، خواستار فروش حدود دو میلیون دلار از لباس های خود در ایران بود که فدراسیون توانایی تحقق آن را نداشت.
وی در مورد کیفیت پایین لباس های شرکت «آل اشپورت» نیز گفت: این موضوع به مشکلات داخلی فدراسیون فوتبال مربوط می شود و گرنه آل اشپورت به تعهدات خود عمل کرد و در قرارداد جدید خود نیز با همه خواسته های فدراسیون فوتبال موافقت کرده بود.
این منبع آگاه درباره سرنوشت حامی مالی پیراهن تیم ملی فوتبال گفت : هنوز هیچ چیز نهایی نشده و تصمیم گیری در این موضوع به جلسات آتی موکول شده است.

اخبار داغ و جذاب ورزشی در "کانال ورزش"

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
پشت پرده زمین گیرشدن ۳ساعته پرواز تیم ملی فوتبال ایران