ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناکامی مجتبی جباری مقابل زیدان


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.09.13 - 17:04

ناکامی مجتبی جباری مقابل زیدان

ورزش 3/ الاهلی در حالی برتری مقابل مسیمیر را از دست داد که هافبک ایرانی اش یک ضربه پنالتی را از دست داد.
مجتبی جباری که یکی از بازیکنان اصلی الاهلی برابر مسیمیر در هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر بود در حالی که بازی با نتیجه 1-1 پیش می رفت در دقیقه 63 پشت ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت به این امید که زننده گل دوم تیمش باشد اما ضربه او را دروازه بان مسیمیر به خوبی دفع کرد تا روز چندان خوبی را باری پلی میکر ایرانی الاهلی رقم نزند.
نکته جالب در هنگام نواخته شدن ضربه پنالتی به صحبت های گزارشگر شبکه الکاس برمی گشت چون وقتی جباری پنالتی را به دستان دروازه بان رقیب کوبید این گزارشگر با فریاد «مرحبا زیدان، مرحبا زیدان» به تمجید از گلر مسیمیر پرداخت که همگان تصور کردند گزارشگر الکاس جباری را تشویق می کند چون این بازیکن لقب زیدان آسیا را یدک می کشد! اما واقعیت این بود که دروازه بان مسیمیر نامش زیدان بود و گزارشگر الکاس حرکت او را در گرفتن ضربه پنالتی جباری تمجید می کرد.
این برای اولین بار بود مجتبی جباری با پیراهن الاهلی ضربه پنالتی خراب می کرد به همین خاطر باید منتظر ماند و دید در ادامه فصل کرانچار پنالتی زن اول تیمش را تغییر می دهد یا نه؟
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
جباری جباری ..زیدان آسیایی