ذخیره متن‌های کپی شده با اپلیکیشن AnyCopy Plus


احتمالا برای شما هم پیش آمده است که متنی جالب را در یک وبسایت یا کانال تلگرامی مشاهده کرده باشید و آن را برای ارسال به دوستان دیگر، کپی کنید.

ذخیره‌ی متن های کپی شده در اندروید در حالت عادی امکان پذیر نیست؛ اما به کمک اپلیکیشن‌هایی همچون AnyCopy Plus می‌توانید این امر رو به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

ذخیره متن‌های کپی شده با اپلیکیشن AnyCopy Plus

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که متنی جالب را در یک وبسایت یا کانال تلگرامی مشاهده کرده باشید و آن را برای ارسال به دوستان دیگر، کپی کنید. با این عمل، متن مورد نظر به Clipboard گوشی منتقل می‌شود که مسئول نگهداری فایل‌ها و متون به صورت موقت بوده و ظرفیت محدود دارد. به این معنا که اگر شما متن جدیدی را کپی کنید، متن قبلی از بین خواهد رفت و متن جدید جایگزین آن خواهد شد. این موضوع بارها و بارها ممکن است اتفاق بیفتد و گاهی نیز باعث دردسرهای جبران ناپذیری می‌شود. برای مثال کاربرانی که شعر، متن یا دیگر اطلاعات شخصی خود را در اپلیکیشن یادداشت‌برداری گوشی وارد می‌کنند، ممکن است هنگام انتقال آن به اپلیکیشنی دیگر، با کپی اتفاقی یک متن جدید، شعر یا اطلاعات خود را برای همیشه از بین ببرند. اما به لطف اپلیکیشن‌هایی همچون AnyCopy Plus که وظیفه‌ی مدیریت حافظه‌ی کلیپ‌بورد را بر عهده دارد، می‌توان یک بار برای همیشه این مشکل را حل کرد.

ذخیره متن‌های کپی شده با اپلیکیشن AnyCopy Plus

البته AnyCopy Plus نقشی در حافظه‌ی تک ظرفیتی کلیپ‌بورد ندارد و تنها یک ابزار کمکی برای Clipboard گوشی است؛ به طوری که با هر بار کپی کردن یک متن، نوشته ی مورد نظر علاوه بر کلیپ‌بورد، در این اپلیکیشن نیز ذخیره خواهد شد و از آنجا که این اپلیکیشن محدودیتی در تعداد موارد ذخیره شده ندارد، می‌تواند تا صدها متن کپی شده را نیز در خود ذخیره کند. در صورتی که تجربه‌ی چنین مشکلاتی را داشته‌اید می‌توانید با دانلود و نصب AnyCopy Plus از لینک‌های زیر، یک بار برای همیشه این مشکل را به دست فراموشی بسپارید. نکته‌ی بسیار جالبی هم که در این برنامه وجود دارد پشتیبانی آن از همگام‌سازی است؛ به طوری که می‌توانید با ساخت اکانت و سینک کردن متون کپی شده، از طریق آدرس http://app.anycopy.io نیز به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید که امری بسیار کاربری به حساب می‌آید.

برای دانلود این برنامه که برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

امکان دسته‌بندی کردن متون ذخیره شده

قابلیت همگام‌سازی نوشته‌ها

جستجو در بین متون

امکان قراردادن رمزعبور برای امنیت اطلاعات

نکات منفی

نکته‌ی منفی خاصی مشاهده نشد.

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
اپلیکیشن ابر ذخیره سازی ژئوویژن MyGVCloud برای iOS