سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ یک کشته و دو مجروح بر اثر درگیری اهالی یک روستا در بهبهان با پلیس


مهر/ فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.

حسین ملک خدایی در تشریح جزئیات درگیری‌های عصر روز سه‌شنبه بهبهان اظهار کرد: عصر روز گذشته برخی اهالی روستایی به نام شهرویی در شهرستان بهبهان به علت آنچه جذب نشدن جوانان این منطقه در پروژه ساخت پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ عنوان کرده‌اند اقدام به بستن جاده منتهی به این واحد صنعتی کرده‌اند.

وی افزود: وقتی مأموران نیروی انتظامی برای باز کردن راه و حل مشکل وارد منطقه شده‌اند، متأسفانه افراد تجمع‌کننده به‌سوی مأموران نیروی انتظامی شلیک کرده‌اند که این منجر به درگیری شد.

ملک خدایی عنوان کرد: متأسفانه در این درگیری‌ها یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

فرماندار بهبهان عنوان کرد: با وجود درگیری‌ها صورت گرفته، خوشبختانه آرامش به‌سرعت در منطقه حکم‌فرما شد ولی تعدادی از مسببان این حادثه از سوی مأموران نیروی انتظامی دستگیر شدند و در بازداشت به سر می‌برند.

ملک خدایی عنوان کرد: بررسی جزئیات بیشتر این درگیری در دستور کار شورای تأمین این شهرستان قرار گرفته است.

پالایشگاه گاز بید بلند ۲ به‌منظور فرآورش روزانه پنج میلیون مترمکعب گاز، تولید یک‌میلیون و ۵٠٠ هزار تن اتان برای تحویل به پتروشیمی گچساران، همچنین تولید یک‌میلیون و ۵٠٠ هزار تن گاز مایع (ال. پی. جی) و ۴٠٠ هزار تن مایعات گازی در شهرستان بهبهان در حال ساخت است.

این طرح از تأمین‌کنندگان اصلی گاز اتان است که خوراک اصلی مجتمع‌های پتروشیمی کشور است و می‌تواند خوراک موردنیاز طرح‌های آینده پتروشیمی را تأمین کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
جغناب -فعالیت اهالی روستا جهت انتقال آب به سد خاكی روستا