همسر دوم بنیامین بهادری بازیگر شد! + اطلاعاتی درمورد وی


شایلی همسر دوم بنیامین بهادری در فیلم سلام بمبئی حضور داشته و به نقش آفرینی مقابل بنیامین خواهد پرداخت.

بازیگری همسر دوم بنیامین بهادری

همسر  دوم بنیامین بهادری به عنوان آخرین بازیگر پروژه سینمایی «سلام بمبئی» قربان محمدپور جلوی دوربین رفت.جالب است که در اطلاع رسانی مرتبط با این حضور فقط نام کوچک همسر دوم بنیامین که 'شایلی' است برده شده است و نام خانوادگی او درج نشده است.مطابق با آنچه در فرهنگ دهخدا آمده است 'شایلی' به معنای تک و بی همتا است.

پس از اینکه بنیامین بهادری خواننده و بازیگر پروژه تولید مشترک ایران و هند، اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین  حسن پویا رقم زد، «شایلی» همسر بنیامین نیز به جمع بازیگران «سلام بمبئی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.

همسر بنیامین ایفاگر نقش مقابل این خواننده است  که در این فیلم به عنوان یک دختره هندی هنرنمایی می کند؛ با توجه به اینکه «شایلی» مسلط به چند زبان دنیا از جمله زبان هندی است،  تمام دیالوگ های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه، رابطه عاشقانه پیچیده ای بین او و بهادری رخ می دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عکس جدید بنیامین و همسرش شایلی

گفتنی است شایلی و بنیامین اخیرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و نقشی آفرینی آنها در پروژه سینمایی«سلام بمبئی» برجذابیت این اثر سینمایی افزوده است.«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یك دختر هندی و یك پسر ایرانی را روایت میكند كه هر دو دانشجوی پزشكی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.بازیگران ایرانی این فیلم محمدرضا گلزار، بنیامین  بهادری، شایلی و بهروز چاهل هستند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغseemorgh.com/cultureمنبع : cinemajournal.ir


ویدیو مرتبط :
همسر بنیامین بهادری درگذشت