علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



یکهزار و 200 دانش آموز قشمی کارت حافظ حیات وحش دریافت کردند


سیدهاشم داخته روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه کودکانه های حیات وحش در این جزیره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این نمایشگاه به مدت دو روز از 15 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم با هدف آشنایی کودکان و نوجوان با جنبه های مختلف حیات وحش، محیط زیست جزیره و حفظ و نگهداری از جانوران برپا شد.
وی ادامه داد: دانش آموزان 10 مدرسه و دو مهد کودک از شهرهای قشم، سوزا و درگهان و همچنین روستاهای «سُهِیلی»، «لافت»، «طَبل» و «شیب دراز» از این نمایشگاه دیدن کردند.
مدیر حفاظت محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این نمایشگاه کودکان با استفاده از روش های گوناگون با محیط زیست جزیره و حیات وحش آشنا شدند، اضافه کرد: آشنایی با لاک پشت، دلفین، مرجان، جنگل های حرا (مانگرو)، پخش فیلم و کلیپ از حیات وحش، برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی به همراه ساخت پازل حیوانات مختلف، از بخش های مختلف این نمایشگاه بود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت دوره ای و مستمر برپا خواهد شد، افزود: با شناسایی دانش آموزان مستعد، پس از توانمندسازی این قشر، اجرای نمایشگاه یاد شده به دانش آموزان واگذار می شود و این اداره فقط به عنوان ناظر ایفای نقش می کند.
قشم در جنوبی ترین نقطه ایران با نزدیک به یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، دارای حیات وحشی غنی از بزرگترین و کوچکترین پستاندار جهان، پرندگان آبزی و کنار آبزی، خزندگان، انواع ماهی و جانوران و گیاهان دریایی و ذخیره گاهی ارزشمند و زیبا برای دوستداران حیات وحش است.
7275/2090/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشارکت 200 دختر دانش آموز در طرح هجرت در برخوار