فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شان پن: چیزی برای پنهان کردن ندارم/«ال کاپو» خواست مصاحبه‌اش بدون هیچ تغییری منتشر شود


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، چند روز پیش مجله آمریکایی «رولینگ استون» اقدام به چاپ مصاحبه «شان پن» با «ال کاپو» بزرگترین قاچاقی مواد مخدر در سطح بین‌المللی کرد که جنجال زیادی به پا کرد.

این مصاحبه در ماه اکتبر انجام شده بود، دقیقا زمانی که «ال کاپو»، در سطح بین‌الملل در دست تعقیب بود و این مسئله باعث شد تا پای «شان پن» نیز تحت بازجویی قرار گیرد.

در حالی‌که انتقادها از «شان پن» چه از سوی مقامات سیاسی و چه از سوی اهالی هالیوود و حتی مردم عادی بالا گرفته است، این بازیگر هالیوودی سرانجام سکوت خود را شکست و از این اقدام خود دفاع کرد.

«پن» در مصاحبه با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گفت: من چیزی برای پنهانکاری ندارم.

وی در این مصاحبه کوتاه که از طریق ایمیل انجام شد، گفت: «گازمن» (ال کاپو) درخواست کرده بود که هیچ تغییری در محتوای مصاحبه انجام نشود.

«یواکین گازمن» مشهور به «ال‌کاپو»، که تاکنون دو بار از زندان‌های فوق امنیتی مکزیک فرار کرده، پس از 6 ماه فرار و تعقیب و گریز، سرانجام جمعه گذشته، پس از یک درگیری خونین در خانه‌اش در مکزیک دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش مقامات مکزیکی، «پن» که این مصاحبه را به طور مخفیانه و به دور از چشم رسانه‌ها و مقامات امنیتی انجام داده، اکنون برای این مصاحبه تحت بازجویی است. مقامات مکزیکی دلیل اصلی این بازجویی را اینگونه عنوان کرده‌اند: «شان پن» ماه‌ها با «ال‌کاپو» در ارتباط بوده ولی مشخص نیست که چرا او پیش از این اطلاعاتی از مرد تحت تعقیب در اختیار مقامات قرار نداده است.

«شان پن» با همکاری «کیت دل کستیلو»، بازیگر زن مکزیکی، این مصاحبه را در محلی مخفی در اعماق یکی از جنگل‌های مکزیک انجام داده است. «کستیلو» نیز اکنون تحت بازجویی است.

«پن» اعتراف کرده است که زمانی‌که به نزدیکی مقصد مورد نظر رسیده‌اند، 30، 35 فرد مسلح و حدود صد سرباز محاصره شده‌اند که هیچکدام از آنها به انگلیسی صحبت نمی‌کرده‌اند و «کستیلو» در این میان نقش مترجم را ایفا می‌کرده است ولی در دومین دیدار «الکاپو» از طریق یک نوار ویدئویی پاسخ سؤالات «پن» را برای او فرستاده است که مجله آمریکایی «رولینگ استون» نیز 2 دقیقه از این ویدئو را به مصاحبه «پن» با «ال‌کاپو» لینک کرده است.

پس از مدتی متن مصاحبه برای تصدیق یا تصحیح برای «ال‌کاپو» ارسال می‌شود و به گفته «پن»، او نیز در خواست هیچ‌ تغییری نمی‌دهد.

«ال‌کاپو» در مصاحبه با «پن» گفت:«من نمی‌خواهم که از من چهره‌ای مقدس و بی‌گناه تصویر شود.

او که پیش از این قاچاقی بودن خود را انکار کرده بود، در مصاحبه با «پن» تأکید کرد:من بزرگترین منبع تغذیه هروئین، مت‌آمفتامین، کوکائین و ماری‌جوآنا در سطح دنیا بوده‌ام. من یک ناوگان بزرگ از زیردریایی‌ها، تعداد زیادی هواپیما، قایق و کامیون دارم.

«ال‌کاپو» در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون با «پابلو امیلیو اسکوبار» (قاچاقچی کلمبیایی مواد مخدر که عنوان ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشر را داشت و  ثروت خالصش تا 30 میلیارد دلار می‌رسید) دیدار داشته است یا خیر، گفت: بله یک بار او را در خانه‌اش که خانه بسیار بزرگی بود ملاقات کردم».

این قاچاقی مواد مخدر همچنین درباره «دونالد ترامپ»، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا با پوزخندی گفت: او دوست من است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/EP6FI7


ویدیو مرتبط :
سریال ال کاپو