ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حقوق 240 میلیونی به کارمندان انگشت شمار پرسپولیس!/ فقط برای برانکو و دستیارانش پول نیست


حقوق 240 میلیونی به کارمندان انگشت شمار پرسپولیس!/ فقط برای برانکو و دستیارانش پول نیست

بانک ورزش/ علی اکبر طاهری، مدیرعامل پرسپولیس اکثر مواقع وجود مشکلات مالی را تکذیب می کند اما هر وقت نیاز به هزینه کردن باشد ناگهان حرف هایش از این رو به آن رو می شود و مدعی کمبود بودجه خواهد بود.
طبق شنیده های جدید سرخپوشان به هیچ عنوان مشکل مالی ندارند و تنها به خاطر رفتار تصمیمات طاهری است که به برخی پول می رسد و برخی دیگر هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده اند. هفته گذشته نوشتیم عبدی 880 میلیون از باشگاه دریافتی داشته که به خاطر مطالباتش از زمان حبیب کاشانی تا امروز بوده. عبدی این موضوع را تکذیب نکرد اما مدعی شد حقش بوده و باید این پول را دریافت می کرده. البته که حق عبدی است تا طلبش را از باشگاه بگیرد اما سوال اینجاست که چرا مطالبات طلبکارانی که سال های بیشتری منتظر پول شان بوده اند پرداخت نشده است؟ یعنی عبدی به واسطه اینکه در باشگاه حضور دارد، حقش را زودتر از باقی پیشکسوتان دریافت خواهد کرد و اصلا هم به آنها ارتباطی ندارد که وضع مالی دیگر پیشکسوتان چطور است و شاید نیاز مبرمی به طلب شان داشته باشند که قطعا در خصوص عبدی این مشکل وجود ندارد؛ این را سفرهای گاه و بیگاه جناب سخنگو به انگلیس و کشورهای دیگر نشان می دهد. بهتر بود که عبدی عدالت را رعایت می کرد و می گذاشت ابتدا مطالبات قدیمی ترها پرداخت شود سپس برای دریافت پول چند سال حضورش در پرسپولیس اقدام می کرد.
نکته جالبی که از سوی یکی از کارمندان امور مالی باشگاه بیان شده این است که باشگاه پرسپولیس ماهیانه مبلغ 240 میلیون تومان به کارمندانش و کارکنان درفشی فر حقوق می دهد!
240 میلیون تومان حقوق برای باشگاهی که به نظر نمی رسد اعضایش بیش از 20 نفر باشند رقم بسیار بالایی است. اگر به باشگاه پرسپولیس بروید متوجه خواهید شد که تعداد کارمندان این باشگاه از تعداد انگشتان یک دست هم بیشتر نمی شود و وقتی کارکنان درفشی را کنار آنها قرار دهید به زحمت 20 نفر خواهند شد اما این 240 میلیون تومان کجا هزینه می شود؟ وزیر ورزش می داند که یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس 9 میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت می کند؟ مبلغی که شاید دریافتی خود وزیر هم کمتر از آن باشد.
وزیر ورزش و معاونانش حتما باید به اوضاع این روزهای پرسپولیس ورود کنند و اخبار عجیب و غریبی که از این باشگاه به بیرون درز می کند را بررسی و در صورت درست بودن با متخلفان برخورد کنند.
فردی که ماهیانه 9 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس حقوق دریافت می کند روزانه دو ساعت به باشگاه سر می زند و هیچ وقت بیشتر از دو ساعت در باشگاه حاضر نبوده است. شاید اگر میزان حضور این فرد و حقوقش را مقایسه کنیم، قیمت او از بهترین بازیکن پرسپولیس هم بیشتر باشد!
دیگر کارمندان این باشگاه ماهیانه 6، 7 و 4 میلیون حقوق می گیرند که این مبالغ نیز برای یک کارمند بسیار بالاست.
این وضعیت نشان می دهد وضع مالی سرخپوشان حسابی روبراه است و به هیچ عنوان مشکل مالی وجود ندارد اما اینکه چرا برانکو و دستیارانش تا امروز نتوانسته اند یک ریال از باشگاه بگیرند موضوعی است که قطعا طاهری و دوستانش بهتر می توانند پاسخ دهند. شاید این فشارها باید روی برانکو باشد تا نتواند با آرامش، کاری که برای ساخت یک تیم فوق العاده استارت کرده بود، به پایان برساند.
حقوق کارمندان پرسپولیس که با دست و دلبازی مدیران این تیم ماهیانه به 240 میلیون تومان می رسد، در موعد مقرر پرداخت می شود و هیچ وقت با تاخیر همراه نبوده است.
حالا که چنین موضوعی مشخص شده بهتر است وزارت ورزش و دیگر مدیران مربوطه، فکری اساسی به حال اوضاع این باشگاه پرهوادار کنند. نابودی تیم ها از تبعیض های این چنینی و رفتارهای غیرحرفه ای آغاز می شود، شاید فردا برای اصلاح کمی دیر باشد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برانکو: پرسپولیس یک ارتش 30 میلیونی هوادار دارد