فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خواننده قطعه «ماه و ماهی» ترانه صلح را برای «نفس» خواند


به گزارش خبرگزاری فارس، احمد امیر خلیلی ترانه سرا که جایزه ملی شعر صلح نیاوران را از آن خود کرده است، به همراه حجت اشرف زاده خواننده و بهروز صفاریان آهنگساز و با دعوت نرگس آبیار کارگردان فیلم «نفس» به تماشای این فیلم سینمایی نشستند.

اشرف زاده، صفاریان و خلیلی پس از پایان فیلم و با توجه به مضمون و فضای روایت داستان این اثر سینمایی، پیشنهاد ساخت یک قطعه موسیقی بر اساس موضوع فیلم «نفس» ارائه کردند و این پیشنهاد با استقبال آبیار کارگردان و تهیه کنندگان این فیلم سینمایی مواجه شد.

ساخت قطعه «نفس» با مضمون صلح نخستین همکاری حجت اشرف زاده خواننده، بهروز صفاریان آهنگساز و احمد امیرخلیلی ترانه سرا است و طی چند روز آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نرگس آبیار پیش از فیلم «نفس»، فیلم هایی چون «اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند» و«شیار 143» را کارگردانی کرده است.

شرکت سینمایی نورتابان، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CZ3E4F


ویدیو مرتبط :
خواننده نو جوان ایرانی یک نفس در 40 ثانیه می خواند