ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تقاضای زیدان از بازیکنان رئال مادرید


تقاضای زیدان از بازیکنان رئال مادریدورزش 3/ رئال مادرید روزهای حساسی را سپری می کند. کهکشانی ها که تا سه هفته پیش امیدی به قهرمانی در لالیگا نداشتند، حالا در یک امتیازی بارسلونای صدرنشین قرار دارند.
رئال مادرید خود را برای جدال حساس فردا شب در برنائبو برابر ویارئال آماده می کند. ویارئال همواره حریفی دشوار و سرسخت برای رئال بوده و کافی است به یاد بیاوریم که فصل گذشته همین تیم با متوقف کردن رئال در برنابئو زمینه ساز عقب ماندن کهکشانی ها از بارسلونا شد. رئال در بازی رفت نیز 1-0 به این تیم باخته است.
طبق ادعای مارکا، زیدان پیش از شروع تمرین، بازیکنان را گردهم آورده و به آنها گفته است:" بچه ها ما باید آسوده خاطر باشیم، هنوز هیچ کار خاصی انجام نداده ایم و برای رسیدن به موفقیت، هنوز مسیر دشواری را باید طی کنیم. خوشحال بودن بخاطر نتایج بد بارسلونا باید تمام شود و تمام ذهنتان به بازی هایی باشد که خودمان پیش رو داریم."
زیدان با این جملات خواسته است تا جو شاد ناشی از شکست های بارسلونا در اردوی تیمش را بخواباند و تمرکز ستارگانش را به بازی های دشوار بعدی در لالیگا و نیز لیگ قهرمانان معطوف کند. رئال مادرید هفته بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف منچسترسیتی برود.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب