سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آتش سوزی یك ساختمان مسكونی در تهران مهارشد/ چهارنفردرحادثه نجات یافتند


سیدجلال ملكی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 10:2 دقیقه صبح امروز حادثه آتش سوزی در یك ساختمان مسكونی در خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان قبا به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان، تشك نجات و خودروتنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: در طبقه همكف این ساختمان یك اتاقك و انباری به وسعت100 متر بود و در آن انواع لوازم برگزاری جشن ازجمله ترقه ، فشفشه و اسپری به مقدار زیادی نگهداری می شد كه به دلایل نامشخص انفجارهای متعدد و آتش سوزی رخ داد.
ملكی با بیان اینكه براثر این آتش سوزی دود زیادی را طبقات فراگرفته بود افزود: گروهی از آتش نشانان مشغول مهارآتش و گروهی دیگر نیز با استفاده از دستگاههای تنفسی مشغول عملیات نجات دادن افراد داخل ساختمان شدند.
وی خاطرنشان كرد: آتش نشانان در این حادثه كه یك زن و سه مرد دچار دود زدگی بودند را از داخل ساختمان خارج و پس از تخلیه دود و ایمن سازی در ساعت 13 امروز به این عملیات پایان دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی كارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام كرد.
تهرام/7243/1109/183147

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی گسترده ساختمان بلند در شهری از دانمارک و موفقیت در نجات مردی از میان شعله ها