سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انفجار در خانه 80 متری بر اثر ساخت مواد محترقه/ مصدومیت 4 نفر


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: در ساعت 16 و 45 دقیقه یک انفجار در منزل مسکونی در خیابان 20 متری ابوذر، 12 متری رزاقی اعلام شد و یکی از اکیپ‌های مستقر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در یک خانه دو طبقه 80متری رخ داد که در طبق اول آن جوانی 20 ساله در حال درست کردن مواد منفجره بود که حادثه رخ می‌دهد و بر اثر انفجار تمام شیشه‌های در و پنجره‌ها شکسته  و دیوار طبقه اول تخریب می‌شود.

ملکی ادامه داد: بر اثر این حادثه جوان دچار سوختگی می‌شود و پدر 75 ساله و مادر 55 ساله این جوان به علت شکستن شیشه‌ها آسیب می‌بینند و همچنین خانمی در همسایگی این منزل به دلیل صدای مهیب دچار شوک‌زدگی و ترس می‌شود که هر 4 نفر از محل حادثه خارج و به اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انفجار مهیب در کارخانه مواد محترقه!!!!!!!!!