فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سوره‌مهر مسابقه کتاب‌خوانی نوروزی برگزار می‌کند


به گزارش خبرگزاری فارس، در راستای طرح ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، انتشارات سوره مهر قصد دارد در ایام نوروز، مسابقه‌ کتابخوانی در چهار بخش خاطرات، رمان، داستان و بخش نوجوانان برگزار کند.
 
بر این اساس در بخش خاطرات کتاب‌های «شنام» نوشته کیانوش گلزار راغب، «یکشنبه آخر» نوشته معصومه رامهرمزی و «زقاق 56» و در بخش رمان «آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی، «ای کاش گل سرخ نبود» اثر منیژه آرمین و «سفر به گرای 270 درجه» نوشته احمد دهقان در نظر گرفته شده است.
 
کتاب‌های «سه دختر گل فروش» نوشته مجید قیصری، «آب‌نبات هل‌دار» و «نقطه ته خط» دو اثر از مهرداد صدقی برای بخش داستان و «خاطرات یک الاغ» نوشته ژاک پکنارد با ترجمه سهیلا صفوی، «تویوتای خرگوشی» نوشته اکبر صحرایی و «راز قلعه افلاک» نوشته حمید نوایی لواسانی نیز برای بخش نوجوان معرفی شده‌اند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند از 15 اسفندماه سال 94 تا 25 فروردین ماه سال 95 با مطالعه این آثار در مسابقه کتاب‌خوانی نوروزی سوره مهر شرکت کرده و برنده جایزه 2 میلیون ریالی این جشنواره باشند.
 
گفتنی است، افرادی که مایل هستند در این مسابقه شرکت کنند برای تهیه این آثار با شماره 021.66460993 داخلی 319 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/و

لینک کوتاه به این خبر http://fna.ir/7BX1FD

این خبر را به اشتراک بگذارید


ویدیو مرتبط :
کتاب مهر,انتشارات سوره مهر _ motion graphics