سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



الو دکتر، همراه همیشگی خانواده


الو دکتر، همراه همیشگی خانوادهرپرتاژ آگهی/ الو دکتر سامانه اطلاع رسانی سلامت و سبک زندگی و از جمله اپلیکیشن های تخصصی پزشکی آنلاین است که تنها هدفش اطلاع رسانی و بالا بردن کیفیت زندگی و سلامت خانواده های ایرانی است.
این سامانه با تکیه بر دانش متخصصین حاذق و سرشناس در حوزه های مختلف پزشکی، خانواده ها را برای زندگی سالم و بدون بیماری همراهی می کند.
اپلیکیشن الو دکتر علاوه بر آنکه شما را با جدیدترین و کاربردی ترین خدمات پزشکی آشنا می کند، اخبار روز ایران و جهان در حوزه ی سلامت را از طریق خبرنامه های آنلاین خود همچون مجله طب سنتی، مجله تغذیه، مجله زیبایی و آرایشی، مجله کودک و بارداری و مجله ستاره ها با شما در میان می گذارد.
این سامانه، پایگاهی مطمئن و امین برای مشاوره با متخصصان و پزشکان ایرانی است. با مراجعه به این اپلیکیشن می توانید پاسخ متخصصان ایرانی به متداول ترین پرسش های پزشکی در حوزه ی عمومی، تغذیه و تناسب اندام، کودک و بارداری، زنان، پوست و مو و زیبایی، دهان و دندان را بخوانید و از نزدیک با فعالیت های آن ها آشنا شوید.
با کمک اپلیکیشن الو دکتر می توانید قبل از هر اقدام پزشکی، اطلاعاتی وسیع و جامع درباره ی آن پیدا کنید و با اطمینان خاطر از خدمات پزشکی موجود در جامعه بهره مند شوید.
اگر شما هم می خواهید به جمع خانواده ی الو دکتر بپیوندید، کافی است اپلیکیشن رایگان الو دکتر را روی تلفن همراهتان نصب کنید.
دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن الو دکتر از کافه بازار
کانال تلگرام الو دکتر

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
برنامه سیمای خانواده با حضور دکتر بهشتیان (تلفن همراه)