سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گردان جدید زنان داعشی به دستور ابوبکر البغدادی تشکیل شد


گردان جدید زنان داعشی به دستور ابوبکر البغدادی تشکیل شدمیزان/ یک منبع معتبر اعلام کرد: سرکرده گروه تروریستی داعش گردان جدیدی متشکل از زنان داعشی تشکیل داده است که سرکردگی این گروه را یک زن عربستانی به عهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری "العربیه"؛ ابوبکر البغدادی گردان جدیدی را متشکل از زنان داعشی برای اجرای اهداف تروریستی خود در شمال شرق سوریه تشکیل داده است.
"ندا القحطانی" که در سال 2013 میلادی به این گروه تکفیری پیوست، پیش تر سرکرده گردان "خنسا" داعش در رقه بود.
ابوبکر البغدادی گردان زنان داعشی را تشکیل داد
بنابر این گزارش، وی که با نام "ام سیف الله" شناخته شده تر است، یک سال پس از فرار برادرش "جلیبیب" به سوریه و پیوستن به داعش، با او دیدار کرد.
القحطانی اکنون شاخه جدیدی از تروریست های زن داعشی را اداره خواهد کرد.
العربیه در ادامه نوشت: ابوبکر البغدادی که از سال 2014 میلادی تاکنون در انظار عمومی دیده نشده است، اخیراً دو بار با ندا القحطانی دیدار کرده است. نزدیکان سرکرده داعش می گویند وی ام سیف الله را شخصیتی قوی تلقی می کند.
در ادامه این گزارش آمده است: وی هم اکنون در حسکه بسر می برد و رابط بین جنگجویان خارجی است.
در یکی از پست هایش در شبکه اجتماعی توییتر، وی از نیتش برای تبدیل شدن به یک عامل انتحاری خبر داد و از زنان خواست تا همسر و فرزندان خود را برای پیوستن به این گروه تروریستی تشویق کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
همسر ابوبکر البغدادی