سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آلمان: ظرفیت ما برای پذیرش پناهجویان سوری محدود است


آلمان: ظرفیت ما برای پذیرش پناهجویان سوری محدود است

ایسنا/ وزیر دارایی آلمان اعلام کرد که ظرفیت این کشور برای پذیرش پناهجویان سوری محدود است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولفگانگ شویبله، وزیر دارایی آلمان اعلام کرد، ظرفیت این کشور برای پذیرش اتباع سوری که بخش عمده‌ای از پناهجویان را تشکیل می‌دهند، محدود است.

وی گفت: در حال‌ حاضر اتباع سوری بخش عمده‌ای از پناهجویانی را تشکیل می‌دهند که در نزدیکی مرزهای آلمان مستقر شده و قصد ورود به این کشور را دارند.

وزیر دارایی آلمان در گفت‌و‌گوی خود با شبکه خبری ARD از پیشنهاد مطرح شده از سوی وزارت کشور آلمان در خصوص محدود کردن ورود خانواده‌های پناهجویان به این کشور حمایت کرد. پیشنهادی که از سوی وزارت کشور آلمان مطرح شده مبتنی بر این است که محدودیت‌هایی برای انتقال خانواده‌های پناهجویان از سوریه به آلمان ایجاد شود.

شویبله اظها‌ر کرد: ما باید از انتقال خانواده‌ها جلوگیری کنیم زیرا ظرفیت آلمان برای پذیرش پناهجویان نامحدود نیست. وی افزود: لازم است تدابیری اتخاذ شود زیرا ما نمی‌توانیم اجازه دهیم همه به آلمان بیایند.

وزیر دارایی آلمان خاطر‌نشان کرد: ظرفیت اروپا برای پذیرش مهاجران نیز به نوبه خود محدود است. وی در ادامه به انتقاد از مواضع برخی از مقام‌های اروپایی پرداخت و گفت که این مقام‌ها برای پناهجویان امیدهایی واهی ایجاد کرده و با شرکت در مراسم استقبال از پناهجویان پیام‌های اشتباهی می‌فرستند.

پیش از این وزارت کشور آلمان در ماه اکتبر اعلام کرد که ورود 577 هزار پناهجو را در 9 ماه نخست سال 2015 به ثبت رسانده که از این میان دست‌کم یک‌سوم سوری هستند.


ویدیو مرتبط :
ایرانی ها لابه لای پناهجویان سوری در آلمان