فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سواد آموزان کردستانی کلام الله مجید را کتابت می کنند


رمضان یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کتابت قرآن توسط سواد آموزان دوره انتقال به منظور مشارکت، تثبیت و تحکیم مهارت های خواندن و نوشتن به صورت همزمان در سراسر کشور انجام می شود.
وی با بیان اینکه این مراسم نهم دی سال جاری همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 الی 12 ظهر برگزار می شود گفت: علاوه بر اجر و پاداش معنوی، پس از پایان کامل نگارش آیات قرآن کریم، به تمامی کاتب ها لوح تقدیر رئیس سازمان اهدا می شود.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به شرایط نویسندگان سواد آموز، آشنایی با روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، خوش خطی، داشتن پوشش مناسب و علاقه مندی را از شرایط شرکت در این برنامه معنوی ذکر کرد.
وی اُنس بیشتر سواد آموزان با آیات قرآن کریم، تقویت انگیزه سواد آموزان برای قرائت مستمر قرآن و تقویت مشارکت سواد آموزان در انجام کار گروهی را از مهمترین اهداف کتابت قرآن کریم عنوان کرد.
یوسفی اظهار کرد: با توجه به اهمیت این امر باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا اجرای آن با دقت و شور و حال مناسب، حاکم بودن فضای معنوی و پرهیز از هرگونه اسراف و تبذیر انجام شود.
7348/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫بهترین تلاوت کلام الله مجید که اشک هر مومنی را سرازیر و قلبها را مخلص به یاد الله پاک میکند‬‎