دلیل پخش نشدن ناگهانی این برنامه تلویزیونی فاش نشد!


تهیه کننده برنامه "نقد فیلم" گفت : طی چند روز آینده اگر به صلاح خانواده تلویزیونی باشد، علت آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

علیرضا شجاع نوری همچنان مجری می ماند

برنامه «نقد فیلم» که قرار بود پنجشنبه (24 دی ماه) میزبان محسن امیریوسفی - کارگردان سینما - باشد، بدون ارائه‌ی دلیل مشخصی به روی آنتن شبکه چهار نرفت.

به دنبال پخش نشدن این برنامه حاشیه‌ها آغاز شد؛ برخی علت لغو پخش «نقد فیلم» را حضور کارگردان «آشغال‌های دوست‌داشتنی» عنوان کردند و برخی دیگر هم تمرد علیرضا شجاع‌نوری - مجری «نقد فیلم» - از حضور در برنامه را از علل لغو ناگهانی این برنامه برشمردند.

به همین منظور خبرنگار ما با علی سلیمانی - تهیه‌کننده «نقد فیلم» - گفت‌وگویی انجام داد تا علت واقعی پخش نشدن این برنامه را از وی جویا شود.

سلیمانی ضمن نادرست خواندن مطالبی که پس از لغو برنامه پنجشنبه (24 دی ماه) درباره «نقد فیلم» عنوان شد، در این زمینه اظهار کرد: به هیچ وجه آقای شجاع‌نوری از حضور در برنامه تمرد نکرد و همچنان مجری برنامه «نقد فیلم» باقی خواهند ماند.

او با بیان اینکه پخش برنامه‌ «نقد فیلم» همچنان ادامه دارد، متذکر شد: حضور محسن امیریوسفی هم علت پخش نشدن برنامه «نقد چهار» نبود.

سلیمانی اظهار کرد: امیدواریم این مشکلات تا چند روز آینده حل شود و بتوانیم برنامه‌ خوبی را روی آنتن ببریم.

تهیه‌کننده برنامه «نقد فیلم» درباره علت پخش نشدن ناگهانی این برنامه متذکر شد: در طی چند روز آینده اگر به صلاح خانواده تلویزیونی باشد، علت آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا در برنامه‌های آینده، محسن امیریوسفی مهمان برنامه «نقد فیلم» خواهد بود؟، توضیح داد: ما برای هر قسمت از چند هفته قبل برنامه‌ریزی می‌کنیم، ولی اگر خللی در برنامه‌های آتی‌مان پیش نیاید، این امکان وجود دارد.

محسن امیریوسفی کارگردان «آشغال‌های دوست داشتنی» و «آتشکار» برای نقد و بررسی فیلم‌اش «خواب تلخ» که این روزها در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درآمده بود به این برنامه تلویزیونی دعوت شده بود.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغseemorgh.com/cultureمنبع : isna.ir


ویدیو مرتبط :
کلیپی که از برنامه تلویزیونی فرش سپید پخش نشد! (1)